Archiwalne

Kolorowa kampania Motoroli

29.08.2008

Z dniem 1 września 2008 rozpoczyna się kampania reklamowa Motoroli. Bohaterem kampanii zostanie telefon Motorola MOTO U9 w trzech wariantach kolorystycznych - różowym, fioletowym i czarnym. Motorola zachęca do wyboru swojego koloru, który podkreśli osobowość oraz indywidualny styl właściciela.

Wyjątkowy design Motorola MOTO U9 to niejedyny atut tego unikalnego telefonu, który zostanie przedstawiony w komunikacji - w kampanii zostaną podkreślone również inne zalety telefonu: doskonały odtwarzacz muzyczny, zlewający się z obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2 Mpix.

Kampania rozpocznie się 1 września br. i potrwa przez trzy miesiące do listopada włącznie. Pierwszym etapem (wrzesień) będzie akcja reklamowa typu OOH (out-of-home). Kreacja Motorola MOTO U9 pojawi się łącznie na 476 nośnikach citilight, backlight i citiscroll w 10 największych miastach Polski oraz w internecie - na Wirtualnej Polsce oraz Gadu-gadu. Na nośnikach outdoorowych zostanie wykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu komórkowego, co ma podkreślić różnorodność oferty Motoroli, podnieść atrakcyjność przekazu oraz docelowo przyciągnąć uwagę konsumentów.

Kolejnym elementem kampanii będzie emisja, początkowo w prawie 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce, specjalnie przygotowanego 30- i 120-sekundowego spotu reklamowego telefonu Motorola MOTO U9. Nośnikiem są 7-calowe monitory LCD, umieszczone w pobliżu fotela, na których wyświetlana jest m.in. Look TV - pierwsza w Polsce telewizja w salonach fryzjerskich oraz telewizja internetowa dla kobiet.

Z kolejnymi etapami kampanii liczba salonów ma wrosnąć do blisko 500. Docelowo na czas całej akcji Motorola zaplanowała sponsoring emitowanych w Look TV wybranych programów oraz product placement.

- Wrzesień to doskonały czas na rozpoczęcie kampanii Motorola MOTO U9 - wtedy najczęściej wracamy z wakacji do naszych codziennych obowiązków, ale szukamy czegoś, co chociaż na chwilę pozwoli nam zapomnieć o rutynie i podkreśli naszą indywidualność. Motorola MOTO U9 dzięki swoim niezwykłym barwom i rozbudowanym funkcjom idealnie spełnia te oczekiwania - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

źródło: Motorola

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Tworzenie stron internetowych Gorzów Wielkopolski - Profesjonalne projektowanie na miarę potrzeb

W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, profesjonalna strona internetowa jest kluczową wizytówką każdej firmy. W Gorzowie Wielkopolskim konkurencja w przestrzeni online stale rośnie, co wymusza na firmach potrzebę wyróżnienia się i zaprezentowania swoich usług w jak najlepszym świetle. Wiele lokalnych biznesów decyduje się na profesjonalne tworzenie stron internetowych, zwracając uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal techniczny i wizualny, aby przyciągnąć nowych klientów i zbudować swoją markę w internecie. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej