Archiwalne

Mieszkanka Jeleniej Góry 100-tysięcznym internautą Dialogu

28.01.2008

100-tysięczny internauta Dialogu otrzymał od firmy wysokiej klasy laptop, by w pełni móc korzystać z zasobów i możliwości światowej sieci.

Rodzina Klientów Dialogu powiększa się każdego dnia. W tym gronie jest już przeszło pół miliona abonentów, z których co piąty korzysta z dostępu do Internetu DialNet. Dokładnie 100-tysięcznym klientem w sieci Dialog, u którego został uruchomiony domowy internet jest mieszkanka Jeleniej Góry 23-letnia Magdalena Harapin.

„Od dwóch lat korzystam z Internetu i coraz bardziej doceniam jego możliwości. Jako studentce laptop na pewno bardzo mi się przyda w mojej pracy naukowej i - co najważniejsze - gwarantuje mi mobilność” - mówi Magda Harapin, studentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Od 2007r. Dialog jest firmą o zasięgu ogólnopolskim, korzystającąc zarówno z własnej jak i obcej infrastruktury. Obecnie - zgodnie z trendem rynkowym - usługi internetowe to przede wszystkim szerokie pasmo. Umowy na stały szerokopasmowy dostępu do Internetu DialNet podpisało już ponad 110 tysięcy abonentów.

Dialog był pierwszym w Polsce operatorem (już od czerwca 2006 roku), który oddzielił usługę dostępową od linii telefonicznej. Z oferty DialNet solo - pierwszego na polskim rynku naprawdę samodzielnego domowego internetu, bez konieczności posiadania telefonu i bez dodatkowych opłat za utrzymanie łącza – można korzystać już od 66 zł miesięcznie. Z kolei DialNet Global to oferta Dialogu dla klientów TP, świadczona w całej Polsce w oparciu o sieć tego operatora.

„Współczesny Internet daje niedoścignione, wspaniałe możliwości. Jest nam niezmiernie miło, że to właśnie studentka – osoba młoda i dynamiczna, ma dzisiaj swoje małe święto. Te cechy to także atrybuty Dialogu" - mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju.

źródło: Dialog

News Jak urządzić pokój gracza pod kątem jakości dźwięku? Jakie mini wieże stereo są warte uwagi?

Prywatny gaming room w domu da się stworzyć własnymi siłami. Wcale nie musisz inwestować dziesiątek tysięcy złotych, żeby przygotować pokój idealny do rozrywki przed ekranem komputera lub konsoli. O co musisz zadbać i od czego w ogóle zacząć urządzanie pokoju dla gracza? Na początek weź pod uwagę akustykę pomieszczenia, która przełoży się na jakość codziennych rozgrywek. Dopiero później zacznij kompletowanie wyposażenia wnętrza. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej