Archiwalne

Mieszkanka Jeleniej Góry 100-tysięcznym internautą Dialogu

28.01.2008

100-tysięczny internauta Dialogu otrzymał od firmy wysokiej klasy laptop, by w pełni móc korzystać z zasobów i możliwości światowej sieci.

Rodzina Klientów Dialogu powiększa się każdego dnia. W tym gronie jest już przeszło pół miliona abonentów, z których co piąty korzysta z dostępu do Internetu DialNet. Dokładnie 100-tysięcznym klientem w sieci Dialog, u którego został uruchomiony domowy internet jest mieszkanka Jeleniej Góry 23-letnia Magdalena Harapin.

„Od dwóch lat korzystam z Internetu i coraz bardziej doceniam jego możliwości. Jako studentce laptop na pewno bardzo mi się przyda w mojej pracy naukowej i - co najważniejsze - gwarantuje mi mobilność” - mówi Magda Harapin, studentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Od 2007r. Dialog jest firmą o zasięgu ogólnopolskim, korzystającąc zarówno z własnej jak i obcej infrastruktury. Obecnie - zgodnie z trendem rynkowym - usługi internetowe to przede wszystkim szerokie pasmo. Umowy na stały szerokopasmowy dostępu do Internetu DialNet podpisało już ponad 110 tysięcy abonentów.

Dialog był pierwszym w Polsce operatorem (już od czerwca 2006 roku), który oddzielił usługę dostępową od linii telefonicznej. Z oferty DialNet solo - pierwszego na polskim rynku naprawdę samodzielnego domowego internetu, bez konieczności posiadania telefonu i bez dodatkowych opłat za utrzymanie łącza – można korzystać już od 66 zł miesięcznie. Z kolei DialNet Global to oferta Dialogu dla klientów TP, świadczona w całej Polsce w oparciu o sieć tego operatora.

„Współczesny Internet daje niedoścignione, wspaniałe możliwości. Jest nam niezmiernie miło, że to właśnie studentka – osoba młoda i dynamiczna, ma dzisiaj swoje małe święto. Te cechy to także atrybuty Dialogu" - mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju.

źródło: Dialog

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Internet stacjonarny w Sulejówku - pewne i stałe rozwiązanie

Wiele osób wybierając internet, zastanawia się, którą opcję wybrać. Mobilny, światłowodowy, radiowy czy satelitarny? Opcji jest wiele. Jednym z korzystniejszych rozwiązań dla osób poszukujących niezawodnego dostępu do sieci jest internet stacjonarny, nazywany również internetem światłowodowym. Rozwiązanie to jest konkurencyjne pod wieloma względami - cenowymi i jakościowymi. Jeśli poszukujesz dobrej oferty w Mińsku Mazowieckim, Wesołej, Sulejówku czy Wawrze, to mamy dla Ciebie dobre rozwiązanie, które sprawdzi się w szkole, pracy i w domu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App

Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej