Archiwalne

MNI partnerem Radia ZET

11.01.2007

Zarząd MNI SA podpisał umowę z Radiem ZET na realizację usług mobilnych kanałami SMS. Spółka zapewni kompleksową obsługę interaktywnych kampanii promocyjnych dla klientów stacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony i jest kontynuacją dotychczasowej współpracy obu partnerów. Spółka zrealizowała dotychczas dla klientów Radia ZET kilkadziesiąt zaawansowanych technologicznie projektów, wykorzystujących w kampaniach radiowych narzędzia komunikacji mobilnej (m.in. kampanie pull i push, programy lojalnościowe).

- „Współpraca z Radiem ZET jest doskonałym przykładem wykorzystania zaawansowanych rozwiązań technologicznych do integracji interaktywnych kanałów komunikacji z klientem” – mówi Piotr Koenig, prezes MNI SA – „Cały czas rozwijamy naszą ofertę zaawansowanych usług mobilnych dla mediów elektronicznych” – dodaje.

MNI SA specjalizuje się w tworzeniu i praktycznym wykorzystywaniu multimedialnych systemów komunikacji mobilnej dla rynku medialnego oraz marketingowego. Firma dysponuje nowoczesnymi narzędziami do budowy zaawansowanych technologicznie usług, łącznie z najnowszymi technologiami dla sieci 3G. MNI jest obecnie jednym z większych integratorów usług interaktywnych dla rynku mediów, obsługuje m.in. projekty Telewizji Publicznej oraz Radia Publicznego. MNI ocenia wartość usług interaktywnych zrealizowanych w roku 2006 dla podmiotów współpracujących i partnerów z obszaru mediów na kilkadziesiąt milionów złotych.

Źródło: MNI S.A.

IPLA IPLA i Tomasz Działowy ze wspólnym projektem „Lekko Nie Będzie” teraz w YouTube

Tomasz „Gimper” Działowy, jeden z czołowych polskich youtuberów z 1,2 mln subskrybentów na swoim kanale, z wielkim sukcesem, wspólnie z IPLĄ, wystartował z nowym formatem inspirowanym popularnymi telewizyjnymi programami typu talk show. Pierwsze trzy odcinki programu „Lekko Nie Będzie”, profesjonalnie produkowanego przez zespół IPLI, wyświetlono w YouTube już ponad 1,7 mln razy. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

Cartoon Network LeneK oficjalnym ambasadorem Cartoon Network

Cartoon Network ma swojego oficjalnego vlogera. Został nim Bartosz Lenk (LeneK), który zwyciężył w konkursie CN Vlog It. Od teraz Bartosz będzie mógł jako pierwszy recenzować premiery stacji. Otrzyma też dostęp do najnowszych gier, zabawek i eventów organizowanych przez Cartoon Network. czytaj więcej