Archiwalne

MNI partnerem Radia ZET

11.01.2007

Zarząd MNI SA podpisał umowę z Radiem ZET na realizację usług mobilnych kanałami SMS. Spółka zapewni kompleksową obsługę interaktywnych kampanii promocyjnych dla klientów stacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony i jest kontynuacją dotychczasowej współpracy obu partnerów. Spółka zrealizowała dotychczas dla klientów Radia ZET kilkadziesiąt zaawansowanych technologicznie projektów, wykorzystujących w kampaniach radiowych narzędzia komunikacji mobilnej (m.in. kampanie pull i push, programy lojalnościowe).

- „Współpraca z Radiem ZET jest doskonałym przykładem wykorzystania zaawansowanych rozwiązań technologicznych do integracji interaktywnych kanałów komunikacji z klientem” – mówi Piotr Koenig, prezes MNI SA – „Cały czas rozwijamy naszą ofertę zaawansowanych usług mobilnych dla mediów elektronicznych” – dodaje.

MNI SA specjalizuje się w tworzeniu i praktycznym wykorzystywaniu multimedialnych systemów komunikacji mobilnej dla rynku medialnego oraz marketingowego. Firma dysponuje nowoczesnymi narzędziami do budowy zaawansowanych technologicznie usług, łącznie z najnowszymi technologiami dla sieci 3G. MNI jest obecnie jednym z większych integratorów usług interaktywnych dla rynku mediów, obsługuje m.in. projekty Telewizji Publicznej oraz Radia Publicznego. MNI ocenia wartość usług interaktywnych zrealizowanych w roku 2006 dla podmiotów współpracujących i partnerów z obszaru mediów na kilkadziesiąt milionów złotych.

Źródło: MNI S.A.