Archiwalne

MNI rozwija sprzedaż kontentu w Internecie

25.04.2007

MNI Premium, spółka zależna MNI SA, uruchomiła multimedialny portal rozrywkowy Ubawi.pl. Na stronie internetowej użytkownicy znajdą aplikacje przeznaczone na telefony komórkowe: gry JAVA, tapety, dzwonki, pliki video.

Dostawcami kontentu są m.in. Sony Pictures, THQ, iPlay, Capcom, InfoSpace oraz należące do Grupy MNI spółki MoCoHub i Breakpoint. Wejście MNI z ofertą usług dodanych do Internetu jest elementem strategii zakładającej poszerzenie kanałów dystrybucji.

- Po przejęciu spółek MoCoHub i Breakpoint wzrósł potencjał MNI w zakresie mobilnych multimediów. Wejście z ofertą na rynek detaliczny jest naturalną konsekwencją rozwoju Grupy MNI i poszukiwania nowych kanałów dystrybucji naszych usług - powiedział Piotr Koenig, Prezes MNI SA. - zakładamy, że sprzedaż oferty w Internecie przełoży się na wyniki finansowe.

Popularność podobnych serwisów wśród użytkowników telefonów komórkowych na bardziej rozwiniętych rynkach pokazuje możliwości wzrostu, jakie czekają także polski rynek usług dodanych. MNI posiada 30 procentowy udział w rynku usług dodanych.

Oferta portalu Ubawi.pl kierowana jest do młodzieży - użytkowników telefonów komórkowych, którzy stanowią najbardziej perspektywiczną grupę odbiorców usług dodanych dla telefonii mobilnej. Zasoby portalu podzielone są na cztery serwisy oferujące pliki muzyczne, gry JAVA, grafikę i pliki video. Ten ostatni przygotowany został głównie z myślą o rosnącej grupie użytkowników telefonii 3G. Dodatkowo w kategorii „Muzofon” i „Na Javie” funkcjonują serwisy informacyjne poświęcone muzyce oraz grom.

Ubawi.pl, w odróżnieniu od innych tego typu portali, posiada liczne funkcje ułatwiające przeszukiwanie jej zasobów i sprawne pobieranie aplikacji takie jak szybka wyszukiwarka czy możliwość wyboru tematycznego i prostego zakupu kilku aplikacji jednocześnie.

Ofertę portalu Ubawi.pl Spółka planuje rozszerzyć o telefonię komórkową w modelu MVNO (wirtualnego operatora) z szeroką ofertą usług dodanych.

Zaplanowana kampania promocyjna portalu Ubawi.pl obejmie popularne tytuły prasowe dla młodzieży.

źródło: MNI

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News BLIK - co to jest? W jaki sposób działa?

BLIK jest nowoczesnym, polskim standardem mobilnych płatności, który potrafi ułatwić życie wielu milionom ludzi począwszy od roku 2015. Dostarcza przy tym sporo przełomowych rozwiązań, takich jak choćby przelewy na numer telefonu, wypłaty gotówki z bankomatów bez zastosowania karty czy też łatwe oraz szybkie płatności przy wykorzystaniu płatniczych terminali. Spore rozpowszechnienie systemu sprawia, iż skorzystać z niego może w praktyce każdy z klientów instytucji mających uniwersalny profil. Cały czas dołączają do niego także następne banki. czytaj więcej

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej