Archiwalne

MNI rozwija sprzedaż kontentu w Internecie

25.04.2007

MNI Premium, spółka zależna MNI SA, uruchomiła multimedialny portal rozrywkowy Ubawi.pl. Na stronie internetowej użytkownicy znajdą aplikacje przeznaczone na telefony komórkowe: gry JAVA, tapety, dzwonki, pliki video.

Dostawcami kontentu są m.in. Sony Pictures, THQ, iPlay, Capcom, InfoSpace oraz należące do Grupy MNI spółki MoCoHub i Breakpoint. Wejście MNI z ofertą usług dodanych do Internetu jest elementem strategii zakładającej poszerzenie kanałów dystrybucji.

- Po przejęciu spółek MoCoHub i Breakpoint wzrósł potencjał MNI w zakresie mobilnych multimediów. Wejście z ofertą na rynek detaliczny jest naturalną konsekwencją rozwoju Grupy MNI i poszukiwania nowych kanałów dystrybucji naszych usług - powiedział Piotr Koenig, Prezes MNI SA. - zakładamy, że sprzedaż oferty w Internecie przełoży się na wyniki finansowe.

Popularność podobnych serwisów wśród użytkowników telefonów komórkowych na bardziej rozwiniętych rynkach pokazuje możliwości wzrostu, jakie czekają także polski rynek usług dodanych. MNI posiada 30 procentowy udział w rynku usług dodanych.

Oferta portalu Ubawi.pl kierowana jest do młodzieży - użytkowników telefonów komórkowych, którzy stanowią najbardziej perspektywiczną grupę odbiorców usług dodanych dla telefonii mobilnej. Zasoby portalu podzielone są na cztery serwisy oferujące pliki muzyczne, gry JAVA, grafikę i pliki video. Ten ostatni przygotowany został głównie z myślą o rosnącej grupie użytkowników telefonii 3G. Dodatkowo w kategorii „Muzofon” i „Na Javie” funkcjonują serwisy informacyjne poświęcone muzyce oraz grom.

Ubawi.pl, w odróżnieniu od innych tego typu portali, posiada liczne funkcje ułatwiające przeszukiwanie jej zasobów i sprawne pobieranie aplikacji takie jak szybka wyszukiwarka czy możliwość wyboru tematycznego i prostego zakupu kilku aplikacji jednocześnie.

Ofertę portalu Ubawi.pl Spółka planuje rozszerzyć o telefonię komórkową w modelu MVNO (wirtualnego operatora) z szeroką ofertą usług dodanych.

Zaplanowana kampania promocyjna portalu Ubawi.pl obejmie popularne tytuły prasowe dla młodzieży.

źródło: MNI