Archiwalne

Moje Przedszkole pod patronatem Crowley Data Poland

03.12.2008

Crowley Data Poland, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, zorganizował akcję Moje Przedszkole, poprzez którą wspierać będzie publiczne przedszkola.

Firma wyselekcjonowała 6 przedszkoli publicznych, o których potrzebach usłyszała od swoich konsultantów handlowych, zlokalizowanych na terenie miast, gdzie firma prowadzi swoją działalność. Crowley Data Poland zaangażował się w pomoc dla każdej z wybranych placówek, przekazując im własne środki finansowe, ale zamierza także zachęcać do uczestnictwa w kampanii swoich klientów.

- Akcja Moje Przedszkole ma uwrażliwić przedstawicieli biznesu i zachęcić ich do działań na rzecz swojego najbliższego otoczenia - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu i inicjator kampanii w Crowley Data Poland. - Nie dysponujemy wielkimi budżetami na aktywności pr-owe czy marketingowe, ale wspólnymi siłami, przy zaangażowaniu naszych klientów możemy przyczynić się do rozwiązania paru istotnych problemów. Troska o zapewnienie odpowiedniej opieki oraz warunków dla rozwoju i kształcenia, szczególnie dla tych najmłodszych, dotyka każdą polską rodzinę także nas oraz naszych klientów, z którymi współpracujemy.

Współpracując z jednostkami administracji publicznej Crowley Data Poland zna problemy, z jakimi borykają się te instytucje, których środki na cele edukacyjne są bardzo ograniczone. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne, zaproszenie teatrzyku czy wycieczka po okolicy stanowią dla nich często barierę budżetową nie do pokonania.

Kampania Moje Przedszkole ruszyła z początkiem grudnia b.r. i będzie prowadzona przez kolejny rok. Bieżące informacje na temat możliwości przystąpienia do akcji oraz realizowanych działań dostępne będą w serwisie internetowym crowley.pl.

źródło: Crowley

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Najczęstsze błędy firm podczas korzystania z big data

Pod pojęciem BIG DATA kryją się duże zbiory danych, zarówno ustrukturyzowanych, jak i zmiennych. Wirtualne informacje potrafią codziennie zalewać firmy i korporacje. Ich ogromna ilość powoduje, że potrzeba wyspecjalizowanych środków do ich usystematyzowania. Poprawne używanie danych pozwala firmom na lepsze zrozumienie zmian rynkowych i procesów zachowania klientów. Jednak wiele z nich popełnia błędy podczas korzystania z big data. Jak ich uniknąć? czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej