Crowley Data Poland, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, zorganizował akcję Moje Przedszkole, poprzez którą wspierać będzie publiczne przedszkola.
Firma wyselekcjonowała 6 przedszkoli publicznych, o których potrzebach usłyszała od swoich konsultantów handlowych, zlokalizowanych na terenie miast, gdzie firma prowadzi swoją działalność. Crowley Data Poland zaangażował się w pomoc dla każdej z wybranych placówek, przekazując im własne środki finansowe, ale zamierza także zachęcać do uczestnictwa w kampanii swoich klientów.
- Akcja Moje Przedszkole ma uwrażliwić przedstawicieli biznesu i zachęcić ich do działań na rzecz swojego najbliższego otoczenia - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu i inicjator kampanii w Crowley Data Poland. - Nie dysponujemy wielkimi budżetami na aktywności pr-owe czy marketingowe, ale wspólnymi siłami, przy zaangażowaniu naszych klientów możemy przyczynić się do rozwiązania paru istotnych problemów. Troska o zapewnienie odpowiedniej opieki oraz warunków dla rozwoju i kształcenia, szczególnie dla tych najmłodszych, dotyka każdą polską rodzinę także nas oraz naszych klientów, z którymi współpracujemy.
Współpracując z jednostkami administracji publicznej Crowley Data Poland zna problemy, z jakimi borykają się te instytucje, których środki na cele edukacyjne są bardzo ograniczone. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne, zaproszenie teatrzyku czy wycieczka po okolicy stanowią dla nich często barierę budżetową nie do pokonania.
Kampania Moje Przedszkole ruszyła z początkiem grudnia b.r. i będzie prowadzona przez kolejny rok. Bieżące informacje na temat możliwości przystąpienia do akcji oraz realizowanych działań dostępne będą w serwisie internetowym crowley.pl.
źródło: Crowley