Archiwalne

mPay dostępny dla Klientów Orange

01.02.2011

Od 1 lutego 2011 wszyscy użytkownicy telefonów w sieci Orange mogą korzystać z usługi Płać komórką w systemie mPay przy pomocy skrótu *145#.

Nowe rozwiązanie zastąpi numer dostępowy 791 145 145 stosowany dotychczas przez użytkowników sieci Orange. Dzięki wykorzystaniu skrótu *145# użytkownicy otrzymują możliwość korzystania z szybkiego i wygodnego menu usługi, dostępnego w trybie tekstowym dla wszystkich modeli telefonów bez potrzeby instalowania aplikacji i bez dostępu do internetu.

Udostępnienie numeru *145# użytkownikom Orange stało się możliwe dzięki umowie między mPay S.A. i PTK Centertel Sp. z o.o. na obsługę płatności mobilnych realizowanych przez klientów sieci Orange.

Aby dowiedzieć się jak płacić za pomocą skrótu *145# kliknij tutaj.

źródło: ATM

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News OnePlus Nord N10 5G w T-mobile

Nowy miesiąc i nowe telefony w T-mobile. Smartfon OnePlus Nord N10 5G po raz pierwszy pojawił się na rynku w tej firmie. Wyposażenie tego telefonu jest bardzo bogate i atrakcyjne. Model jest dostępny dla klientów indywidualnych jak i dla firm. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej