Archiwalne

mPay dostępny dla Klientów Orange

01.02.2011

Od 1 lutego 2011 wszyscy użytkownicy telefonów w sieci Orange mogą korzystać z usługi Płać komórką w systemie mPay przy pomocy skrótu *145#.

Nowe rozwiązanie zastąpi numer dostępowy 791 145 145 stosowany dotychczas przez użytkowników sieci Orange. Dzięki wykorzystaniu skrótu *145# użytkownicy otrzymują możliwość korzystania z szybkiego i wygodnego menu usługi, dostępnego w trybie tekstowym dla wszystkich modeli telefonów bez potrzeby instalowania aplikacji i bez dostępu do internetu.

Udostępnienie numeru *145# użytkownikom Orange stało się możliwe dzięki umowie między mPay S.A. i PTK Centertel Sp. z o.o. na obsługę płatności mobilnych realizowanych przez klientów sieci Orange.

Aby dowiedzieć się jak płacić za pomocą skrótu *145# kliknij tutaj.

źródło: ATM

News OnePlus Nord N10 5G w T-mobile

Nowy miesiąc i nowe telefony w T-mobile. Smartfon OnePlus Nord N10 5G po raz pierwszy pojawił się na rynku w tej firmie. Wyposażenie tego telefonu jest bardzo bogate i atrakcyjne. Model jest dostępny dla klientów indywidualnych jak i dla firm. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej