Operator Multimedia Polska stworzył swoim klientom możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych z abonentami wszystkich sieci stacjonarnych w całej Polsce, bez żadnych limitów i za darmo.
To ewenement na naszym rynku. Operatorzy telekomunikacyjni zwykle ograniczają rozmowy określonymi limitami (porównanie z TP SA w tabelce poniżej). W przypadku Multimediów takich ograniczeń nie ma.
„To prezent dla naszych lojalnych klientów. Ci, którzy mają już nasze dwie usługi: telewizję i internet, mogą za 49 zł miesięcznego abonamentu rozmawiać przez całą dobę, z abonentami wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, bez żadnych limitów i za darmo.” – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR Multimedia Polska.
Jak to się opłaca operatorowi?
„Strategia Multimediów to pakietyzacja usług. To jest siła dużych operatorów, mających w swojej ofercie kilka usług. Tylko ich pakietyzowanie pozwala na wprowadzenie korzystniejszych upustów, niż w przypadku operatorów proponujących tylko jedną usługę. Opłaca się to abonentom, bo płacą mniej, korzysta też na tym operator, gdyż w ten sposób buduje lojalność swoich klientów.” – dodaje Krystyna Kanownik.
Darmowe rozmowy z całą Polską, bez żadnych limitów dedykowane są przede wszystkim stałym abonentom Multimediów. To im operator zaproponował miesięczny abonament za 49 zł. Pozostali, jak zawsze, mają możliwość dowolnego komponowania swojego pakietu usług np. dla korzystających tylko z jednej usługi - koszt abonamentu wynosi 89 zł, a to i tak kwota dużo niższa niż w TP SA.
Porównanie oferty TP SA i Multimedia Polska (ceny brutto)
TP SA | Multimedia Polska | |
Plan taryfowy | Zawsze za darmo | Wygodny |
Abonament miesięczny | 109 zł | 49 zł dla abonentów 2 usług, dla pozostałych 89 zł |
Pakiet darmowych minut | Limit – 2000 minut, w tym limicie można rozmawiać za darmo do wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, o każdej porze | Bez limitu, darmowe rozmowy do wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, o każdej porze , dla pozostałych 3 000 darmowych minut |
Multimedia Polska konsekwentnie buduje markę spółki, odważnej i innowacyjnej. Spółki, która wyznacza standardy w branży telekomunikacyjnej. Multimedia od kilku tygodni, jako pierwszy i jedyny operator w kraju, a drugi w Europie oferują swoim abonentom kablową telewizję cyfrową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem zwrotnym. Jest to kolejny element stale wzbogacanego pakietu usług Multimedia Polska.
źródło: Multimedia