Archiwalne

Multimedia Polska podpisały umowę z agencją Mediapolis

26.02.2009

Edukować i oswajać z telewizją cyfrową, dzielić się nowinkami technologicznymi, wymieniać opinie i doświadczenia, doradzać – to główne cele bloga firmowego zainicjowanego przez Multimedia Polska, dostawcy cyfrowej telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej.

Multimedia Polska podpisały umowę na stworzenie i prowadzenie bloga z Mediapolis, jedną z czołowych agencji, zajmującą się m.in. projektowaniem i tworzeniem blogów.

– Edukacja w zakresie telewizji cyfrowej i najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych to jeden z głównych kierunków w strategii wizerunkowej naszej spółki. Chcemy, aby nasi klienci podejmowali decyzje świadomie, by rozumieli siłę i nieograniczone wręcz możliwości telewizji interaktywnej – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR i rzecznik prasowy Multimedia Polska.

– Cieszę się na współpracę z Multimedia Polska, gdyż jest to w mojej ocenie firma innowacyjna i otwarta na niestandardowe rozwiązania, które w epoce Web 2.0 okazują się najskuteczniejsze w internecie. Naszą wspólną ambicją jest stworzyć największy blog o telewizji cyfrowej w Polsce, które będzie referencją nie tylko dla branży telewizyjnej, ale przede wszystkim dla przeciętnego Polaka – dodaje Krzysztof Urbanowicz, prezes agencji Mediapolis.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Systemy płatności online - poradnik dla niezdecydowanych

Różnorodność kanałów płatności e-commerce utrudnia wybór najlepszych rozwiązań dla sklepu internetowego, ale stwarza też sporo możliwości. Z pewnością warto stawiać na popularne metody płatności, które będą najmniej problematyczne dla klientów. W artykule opowiemy o tym, które rozwiązania są szczególnie cenione wśród konsumentów. Wśród kryteriów selekcji warto też wyróżnić wygodę użytkowania, bezpieczeństwo, przejrzyste zasady, łatwość integracji z e-sklepem czy system raportowania. czytaj więcej

News Co daje test szybkości internetu?

Prędkość internetu jest zmienna. Czasem, kiedy drastycznie spada, może się to okazać niezwykle uciążliwe. Przyczyn tego może być wiele, a pierwsze, co można zrobić, by zacząć ich szukać, to przeprowadzenie testu szybkości internetu. Jest on darmowy i dostępny na kilku stronach. czytaj więcej