Edukować i oswajać z telewizją cyfrową, dzielić się nowinkami technologicznymi, wymieniać opinie i doświadczenia, doradzać – to główne cele bloga firmowego zainicjowanego przez Multimedia Polska, dostawcy cyfrowej telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej.
Multimedia Polska podpisały umowę na stworzenie i prowadzenie bloga z Mediapolis, jedną z czołowych agencji, zajmującą się m.in. projektowaniem i tworzeniem blogów.
– Edukacja w zakresie telewizji cyfrowej i najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych to jeden z głównych kierunków w strategii wizerunkowej naszej spółki. Chcemy, aby nasi klienci podejmowali decyzje świadomie, by rozumieli siłę i nieograniczone wręcz możliwości telewizji interaktywnej – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR i rzecznik prasowy Multimedia Polska.
– Cieszę się na współpracę z Multimedia Polska, gdyż jest to w mojej ocenie firma innowacyjna i otwarta na niestandardowe rozwiązania, które w epoce Web 2.0 okazują się najskuteczniejsze w internecie. Naszą wspólną ambicją jest stworzyć największy blog o telewizji cyfrowej w Polsce, które będzie referencją nie tylko dla branży telewizyjnej, ale przede wszystkim dla przeciętnego Polaka – dodaje Krzysztof Urbanowicz, prezes agencji Mediapolis.
źródło: Multimedia Polska