Archiwalne

MULTIMO sponsorem Pucharu Świata w Karate

02.10.2007

Marka MULTIMO objęła patronat nad Finałami Pucharu Świata w Karate, które odbędą się 6 października 2007 roku w warszawskiej hali Torwar. Organizatorem imprezy jest Polska Grupa Marketingowa.

W imprezie zapowiedziało udział 16 najlepszych zawodników i zawodniczek z całego świata. Gościem honorowym turnieju będzie Prezydent Międzynarodowej Federacji Karate Tradycyjnego (ITKF) Hidetaka Nishiyama - największy autorytet karate tradycyjnego na świecie, pomysłodawca tej formuły zawodów.

Polskę reprezentować będą zawodnicy, którzy zajęli dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji generalnej Polskiej Ligi Karate Tradycyjnego 2007. Będą to: Małgorzata Baranowska (KKT Gdynia), Ilona Sakowicz (Zamojski KKT), Krzysztof Neugebauer (AKK Łódź) i Piotr Kulczyński (AKK Łódź).

„GTS Energis jest nowoczesną i dynamiczną firmą, która w tym roku wprowadziła usługę szybkiego dostępu do Internetu pod marką MULTIMO dla rynku konsumenckiego. Decydując się na współpracę przy imprezie sportowej o światowej randze, chcemy w aktywny sposób dotrzeć do młodego klienta, dla którego tego typu wydarzenie sportowe jest bardzo atrakcyjne”, - powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Marketingu GTS Energis.

„Wykorzystanie sponsoringu sportowego dla celów promocji marki i oferowanej usługi MULTIMO uważamy za dobre posunięcie, gdyż poszerza naszą politykę sponsoringową, do tej pory skupioną na działaniach edukacyjnych i pozwala dotrzeć do szerszego odbiorcy”, - powiedział Jaromir Łaciński, Prezes, GTS Energis. ”Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sportowe talenty i zaszczytem dla nas będzie wręczenie Pucharu Świata zwycięzcy”.

Głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Karate jest Fundacja Ryszarda Krauze, Poczta Polska oraz Subaru Polska. We współpracę zaangażowały się również takie firmy jak Żywiec, Hestia, Suzuki Polska.

Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Wyborcza oraz TVP.

Zamów Multimo z GTS Energis za pośrednictwem poniższego formularza

@@Rform_multimoR@@

News Wdrożenie Magento – uruchom sklep internetowy na miarę swoich potrzeb

Magento jest platformą e-commerce istniejącą na rynku od wielu lat. Ze względu na swoją funkcjonalność każdego roku coraz więcej użytkowników decyduje się na wykorzystanie jej do stworzenia prostych lub rozbudowanych sklepów internetowych. O popularności tej platformy decyduje wiele istotnych zalet, które wpływają na jakość funkcjonowania serwisu. W tekście przedstawiamy najważniejsze cechy, które zachęcają do wykorzystania Magento wielu deweloperów. czytaj więcej

News Panorama Firm pomoże znaleźć strefę kibica na Mundial 2018

Już 19 czerwca Reprezentacja Polski rozpocznie rywalizację w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej meczem z Senegalem. Dla polskich kibiców będzie to doskonała okazja do spotkań i wspólnego wspierania biało-czerwonych. Z myślą o sympatykach futbolu lokalna wyszukiwarka Panorama Firm udostępniła wykaz miejsc, w których będzie można grupowo oglądać transmisje z meczów. Co istotne, właściciele lub zarządcy tych miejsc podpisali umowę licencyjną z nadawcą transmisji, więc we wskazanych lokalizacjach obejrzymy mecze nie tylko w dobrym towarzystwie, ale i legalnie. czytaj więcej

News Zakaz handlu w najbliżą niedzielę? Kup smartfon lub telewizor w internecie

Jak wiemy, 2018 rok jest pierwszym rokiem w którym część niedziel jest wolna od handlu, dlatego planując zakupy, musisz uwzględnić to w swoim kalendarzu. Najbliższe dwie niedziele, to niedziele w których obowiązuje zakaz handlu. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej