Marka MULTIMO objęła patronat nad Finałami Pucharu Świata w Karate, które odbędą się 6 października 2007 roku w warszawskiej hali Torwar. Organizatorem imprezy jest Polska Grupa Marketingowa.
W imprezie zapowiedziało udział 16 najlepszych zawodników i zawodniczek z całego świata. Gościem honorowym turnieju będzie Prezydent Międzynarodowej Federacji Karate Tradycyjnego (ITKF) Hidetaka Nishiyama - największy autorytet karate tradycyjnego na świecie, pomysłodawca tej formuły zawodów.
Polskę reprezentować będą zawodnicy, którzy zajęli dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji generalnej Polskiej Ligi Karate Tradycyjnego 2007. Będą to: Małgorzata Baranowska (KKT Gdynia), Ilona Sakowicz (Zamojski KKT), Krzysztof Neugebauer (AKK Łódź) i Piotr Kulczyński (AKK Łódź).
„GTS Energis jest nowoczesną i dynamiczną firmą, która w tym roku wprowadziła usługę szybkiego dostępu do Internetu pod marką MULTIMO dla rynku konsumenckiego. Decydując się na współpracę przy imprezie sportowej o światowej randze, chcemy w aktywny sposób dotrzeć do młodego klienta, dla którego tego typu wydarzenie sportowe jest bardzo atrakcyjne”, - powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Marketingu GTS Energis.
„Wykorzystanie sponsoringu sportowego dla celów promocji marki i oferowanej usługi MULTIMO uważamy za dobre posunięcie, gdyż poszerza naszą politykę sponsoringową, do tej pory skupioną na działaniach edukacyjnych i pozwala dotrzeć do szerszego odbiorcy”, - powiedział Jaromir Łaciński, Prezes, GTS Energis. ”Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sportowe talenty i zaszczytem dla nas będzie wręczenie Pucharu Świata zwycięzcy”.
Głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Karate jest Fundacja Ryszarda Krauze, Poczta Polska oraz Subaru Polska. We współpracę zaangażowały się również takie firmy jak Żywiec, Hestia, Suzuki Polska.
Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Wyborcza oraz TVP.
Zamów Multimo z GTS Energis za pośrednictwem poniższego formularza
@@Rform_multimoR@@
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej