Druga odsłona jubileuszowej akcji „3 x 3”, zorganizowanej przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, nawiązuje do tematyki muzycznej. Przygotowana została bowiem wspólnie z MTV Networks Polska, nadawcą kanałów MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS i MTV Dance. Główną nagrodą w tej edycji jest wyjazd dla 2 osób na londyński koncert Beyoncé, amerykańskiej supergwiazdy muzyki pop i R&B.
Akcja „3 x 3” skierowana jest do wszystkich Klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC – telewizji, internetu i telefonu. Ma na celu podziękowanie i nagrodzenie ich za staż abonencki.
Druga, muzyczna odsłona konkursu „3 x 3” zainteresuje wszystkich, którzy lubią muzykę rozrywkową. Główną nagrodą letniej edycji jest wyjazd dla 2 osób na koncert Beyoncé, gwiazdy muzyki pop i R&B, wielokrotnej laureatki nagród Grammy oraz nagród MTV Europe Music Awards. Koncert będzie miał miejsce w Londynie w dniu 14 listopada 2009 r. Nagroda obejmuje bilety na koncert, a także przelot i zakwaterowanie. Wyjazd i udział w londyńskim koncercie Beyoncé będą szczególną atrakcją dla wszystkich miłośników muzyki popularnej, zwłaszcza, że wokalistka jak dotąd nie występowała w Polsce.
Na pozostałych zwycięzców czekają także inne nagrody, takie jak odtwarzacze mp4, kubki termiczne MTV oraz muzyczne zestawy upominkowe.
Każdy jubileuszowy Klient otrzymuje od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: gadżety MTV oraz kalendarze urodzinowe UPC. Reguły są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 20 września 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 muzyczne pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.
Partnerem muzycznej edycji konkursu „3 x 3” jest MTV Networks Polska, nadawca kanałów muzycznych znajdujących się w ofercie UPC, takich jak: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS oraz MTV Dance,
Z okazji tego szczególnego jubileuszu, UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych Klientów.
Pierwsza odsłona akcji „3 x 3 Kids” została przygotowana z myślą o dzieciach i rodzinach. Zdobywczyni nagrody głównej pojedzie już wkrótce wraz ze swoim synem – autorem zwycięskiego hasła – na wycieczkę do Londynu, połączoną z oglądaniem przedstawienia Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo.
Trzecia odsłona, przygotowywana we współpracy z kanałami filmowymi i rozrywkowymi dostępnymi w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC Polska, będzie miała miejsce jesienią br.
źródło: UPC