Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
DROPSS, nowa marka stacjonarnego internetu do 20 Mb/s, bez tzw. lojalki i limitów transferu danych osiągnęła rekordowy poziom zaangażowania fanów (66%) na swoim facebookowym profilu. Był to najlepszy wynik września według pracowni Sotrender.
- W DROPSSie wszystko jest nowatorskie, od samej oferty poprzez sposób jej zamówienia wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej dropss.pl, aż po całą otoczkę związaną z utożsamianiem się internautów z nową marką. Fanpage, oraz pozostałe narzędzia dialogu z Klientem oddaliśmy do dyspozycji kreatywnym i świadomym odbiorcom – ocenia Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.
Strategia prowadzenia działań reklamowych na Facebooku w przypadku marki DROPSS skupiają się na najbardziej wartościowych dla marki aspektach. Wychodząc z założenia, że fanpage marki powinien przede wszystkim służyć dobrej komunikacji z klientem, skumulowano budżety na działania pozyskujące zasięg i zaangażowanie, natomiast całkowicie zrezygnowano z kampanii typu LikeAd (zdobywanie fanów).
Zaangażowanie fanów DROPSS’a plasuje się na poziomie 66%, miażdżąc wyniki konkurencji, co dowodzi, że fani doceniają angażujące treści i odwdzięczają się tym samym (grafika). - Komunikację z fanami staramy się prowadzić w sposób zaczepny i prowokujący. Zrezygnowaliśmy z "tonu oficjalnego" na rzecz swobodnej dyskusji, co także wzmacnia zaangażowanie fanów w interakcję. Rolę komentarza do wpisów często pełnią zabawne dźwięki – dodaje Daniel Biegaj.
źródło: Netia