Archiwalne

Netia: DROPSS liderem w badaniu Sotrender

13.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

DROPSS, nowa marka stacjonarnego internetu do 20 Mb/s, bez tzw. lojalki i limitów transferu danych osiągnęła rekordowy poziom zaangażowania fanów (66%) na swoim facebookowym profilu. Był to najlepszy wynik września według pracowni Sotrender.

- W DROPSSie wszystko jest nowatorskie, od samej oferty poprzez sposób jej zamówienia wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej dropss.pl, aż po całą otoczkę związaną z utożsamianiem się internautów z nową marką. Fanpage, oraz pozostałe narzędzia dialogu z Klientem oddaliśmy do dyspozycji kreatywnym i świadomym odbiorcom – ocenia Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.

Strategia prowadzenia działań reklamowych na Facebooku w przypadku marki DROPSS skupiają się na najbardziej wartościowych dla marki aspektach. Wychodząc z założenia, że fanpage marki powinien przede wszystkim służyć dobrej komunikacji z klientem, skumulowano budżety na działania pozyskujące zasięg i zaangażowanie, natomiast całkowicie zrezygnowano z kampanii typu LikeAd (zdobywanie fanów).

Zaangażowanie fanów DROPSS’a plasuje się na poziomie 66%, miażdżąc wyniki konkurencji, co dowodzi, że fani doceniają angażujące treści i odwdzięczają się tym samym (grafika). - Komunikację z fanami staramy się prowadzić w sposób zaczepny i prowokujący. Zrezygnowaliśmy z "tonu oficjalnego" na rzecz swobodnej dyskusji, co także wzmacnia zaangażowanie fanów w interakcję. Rolę komentarza do wpisów często pełnią zabawne dźwięki – dodaje Daniel Biegaj.

źródło: Netia

Wiadomości firmowe WatchGuard Day Kraków: nowe horyzonty bezpieczeństwa IT i praktyczne rozwiązania dla biznesu

WatchGuard to globalny lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, który od lat zdobywa uznanie w raportach takich jak Canalys TrustRadius, Forester, CyberSecurity Breakthrough i AV-Comparatives. Firma ma na swoim koncie ponad milion wdrożeń na całym świecie, obsługując zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje. czytaj więcej

News Co wyróżnia SOLIDWORKS na tle konkurencyjnego oprogramowania CAD?

W niniejszym artykule dokonamy dogłębnego porównania tych dwóch potężnych narzędzi CAD, skupiając się na kluczowych różnicach, które sprawiają, że SOLIDWORKS prezentuje się na czele rynku. Omówimy funkcjonalności, wymagania sprzętowe, zastosowania, cenę oraz inne aspekty, by pomóc Ci zrozumieć, dlaczego to rozwiązanie zdominowało branżę projektową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEEcloud Services Distribution (Grupa Bakotech) ogłasza nawiązanie współpracy z Kaseya

Na początku kwietnia CEEcloud, spółka należąca do Grupy Bakotech, ogłosiła podpisanie kontraktu z firmą Kaseya – od wielu lat uznawaną za lidera w obszarze kompleksowych rozwiązań IT. To kolejny, bardzo ważny krok dla dystrybutora, podkreślający jego zaangażowanie w konsekwentne rozwijanie oferty usług, które umożliwiają efektywne zarządzanie IT i bezpieczeństwem z jednego miejsca – co w dzisiejszych czasach staje się nie tylko praktyczne, ale wręcz niezbędne. czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej