Archiwalne

Netia przejęła 4 spółki internetowe

20.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W dniu 19 grudnia 2007 roku Lanet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, spółka zależna Netii, nabyła udziały w czterech spółkach telekomunikacyjnych, świadczących usługi dostępu do Internetu.

Nabycie I:

  • 3.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Inet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 150.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 950.970,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych), to jest 316,99 zł (słownie: trzysta szesnaście złotych 99/100) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.257 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 3.460 gospodarstw domowych.

Nabycie II:

  • 42 udziały w kapitale zakładowym spółki pod firmą Verizone Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.200 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.400 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników, 
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 685.677,42 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 42/1000), to jest 16.325,653 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych 653/1000) za jeden udział,
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.040 klientów na terenie Wrocławia, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 5.470 gospodarstw domowych.

Nabycie III:

  • 60 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Zielona Burza Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.000 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 60.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 455.040,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć tysięcy czterdzieści złotych), to jest 7.584,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 598 klientów na terenie Trzebnicy, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.430 gospodarstw domowych.

Nabycie IV:

  • 1.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą 3VNet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 394.450,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych), to jest 394,45 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery złote 45/100) za jeden udział,
  • Na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 665 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.800 gospodarstw domowych.

Spółki, których udziały zostały nabyte są operatorami sieci osiedlowych i świadczą usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Wrocławia, Brzegu, Trzebnicy k/Wrocławia. W tym celu wykorzystują technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s.

Na dzień 18 grudnia 2007 roku spółki świadczyły łącznie usługi dla 3.560 klientów, a posiadane przez nie zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę ponad 14.000 gospodarstw domowych.

Nabycie udziałów jest konsekwentną kontynuacją realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat, między innymi dzięki zakupowi lokalnych sieci osiedlowych. W tym roku, Netia zakłada przekroczenie liczby 210 tysięcy klientów szerokopasmowego Internetu i zdobycie pozycji największego dostawcy usług szerokopasmowych wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych.

źródło: Netia

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?

Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcej

News Czym jest IPTV i jak działa telewizja internetowa?

Telewizja nie wygląda już tak, jak kiedyś. Coraz rzadziej korzystamy z anten czy kablówki, a coraz częściej sięgamy po internetowe rozwiązania. Jednym z nich jest IPTV – wygodna, nowoczesna forma dostępu do treści TV, która działa przez internet i dopasowuje się do Twojego stylu życia. czytaj więcej

News Profesjonalna strona internetowa - fundament sukcesu w biznesie

Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana witryna to dziś jeden z podstawowych elementów prowadzenia firmy. Profesjonalna strona internetowa wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i zapewnia widoczność w sieci. Kluczowe są nie tylko estetyka i funkcjonalność, ale też odpowiednie przygotowanie pod SEO. Dlatego warto podejść do tematu kompleksowo – od projektu po promocję. czytaj więcej