Archiwalne

Netia z wysokim wskaźnikiem zaangażowania fanów na Facebooku

10.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak pokazują wyniki wrześniowego raportu Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia znalazła się w czołówce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, pod względem zaangażowania fanów na Facebooku. Równie wysokie noty uzyskała w kategorii Najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.

W najnowszym, wrześniowym raporcie Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia zajmuje wysokie, trzecie miejsce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, w kategorii Liczba i odsetek zaangażowanych fanów. Według kryteriów badania, zaangażowaniem określa się wejście użytkownika w interakcję z treściami na stronie. Fanpage Dropss (nowa marka Netii, oferująca tani internet jako samodzielną usługę, bez pakietów i dodatkowych opłat za utrzymanie łącza), również znalazł się w pierwszej trójce tego zestawienia.

Netia zajęła również trzecią pozycję pod względem wskaźnika Relative Interactivity – indeksu zliczającego wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a przy uwzględnieniu jego wielkości. Również i w tej kategorii, w czołówce znalazła się także marka Dropss, zajmując drugą pozycję w zestawieniu.

Netia, od samego początku prowadzenia aktywnej komunikacji na Facebooku, stale zajmuje czołowe miejsca wśród marek telekomunikacyjnych o najwyższym poziomie zaangażowania fanów, osiągając wskaźniki nawet kilkukrotnie wyższe niż średnia w kategorii.

„W obliczu stale malejących zasięgów organicznych postów, konsekwentnie realizujemy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, której priorytetem nie jest już pozyskiwanie fanów, ale właśnie zwiększanie ich zaangażowania i budowanie pozytywnych relacji.” – powiedział Daniel Biegaj, kierownik zespoły e-Komunikacji w Netii.

Zaangażowanie fanów Netia uzyskuje głównie dzięki urozmaiconej komunikacji, m.in. poprzez wprowadzenie tematów miesiąca realizowanych na fanpage. Dzięki różnorodnej tematyce (ale nadal znajdującej się w obszarze zainteresowań marki) fanpage Netii unika powtarzalności - co jest niezwykle ważne przy komunikacji prowadzonej przez 365 dni w roku.

Raport Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014 zawiera rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na stronach portalu Facebook, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

źródło: Netia

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Czy lajki IG wciąż mają znaczenie dla widoczności konta?

W dzisiejszych czasach Instagram nie jest tylko platformą do dzielenia się zdjęciami, ale także narzędziem do budowania marki osobistej lub marki przedsiębiorstwa. W związku z tym wielu użytkowników Instagrama zastanawia się, jak zwiększyć widoczność swojego konta. Jeszcze do niedawna, duże wpływ na ten aspekt miały interakcje pod publikowanymi postami. Z tego powodu wielu użytkownikom zależało na uzyskiwaniu polubień i komentarzy. Czy ta strategia wciąż ma sens? Odpowiadamy. czytaj więcej