Archiwalne

Netia z wysokim wskaźnikiem zaangażowania fanów na Facebooku

10.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak pokazują wyniki wrześniowego raportu Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia znalazła się w czołówce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, pod względem zaangażowania fanów na Facebooku. Równie wysokie noty uzyskała w kategorii Najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.

W najnowszym, wrześniowym raporcie Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia zajmuje wysokie, trzecie miejsce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, w kategorii Liczba i odsetek zaangażowanych fanów. Według kryteriów badania, zaangażowaniem określa się wejście użytkownika w interakcję z treściami na stronie. Fanpage Dropss (nowa marka Netii, oferująca tani internet jako samodzielną usługę, bez pakietów i dodatkowych opłat za utrzymanie łącza), również znalazł się w pierwszej trójce tego zestawienia.

Netia zajęła również trzecią pozycję pod względem wskaźnika Relative Interactivity – indeksu zliczającego wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a przy uwzględnieniu jego wielkości. Również i w tej kategorii, w czołówce znalazła się także marka Dropss, zajmując drugą pozycję w zestawieniu.

Netia, od samego początku prowadzenia aktywnej komunikacji na Facebooku, stale zajmuje czołowe miejsca wśród marek telekomunikacyjnych o najwyższym poziomie zaangażowania fanów, osiągając wskaźniki nawet kilkukrotnie wyższe niż średnia w kategorii.

„W obliczu stale malejących zasięgów organicznych postów, konsekwentnie realizujemy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, której priorytetem nie jest już pozyskiwanie fanów, ale właśnie zwiększanie ich zaangażowania i budowanie pozytywnych relacji.” – powiedział Daniel Biegaj, kierownik zespoły e-Komunikacji w Netii.

Zaangażowanie fanów Netia uzyskuje głównie dzięki urozmaiconej komunikacji, m.in. poprzez wprowadzenie tematów miesiąca realizowanych na fanpage. Dzięki różnorodnej tematyce (ale nadal znajdującej się w obszarze zainteresowań marki) fanpage Netii unika powtarzalności - co jest niezwykle ważne przy komunikacji prowadzonej przez 365 dni w roku.

Raport Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014 zawiera rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na stronach portalu Facebook, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

źródło: Netia

News Jak wykorzystać na co dzień lokalizator GPS?

Lokalizowanie i śledzenie zarówno osób jak i rzeczy bywa tematem bardzo kontrowersyjnym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju działania posiadają pewne obwarowania prawne, których musimy przestrzegać. Jednakże lista korzyści wynikających z tego rodzaju monitoringu również jest bardzo szeroka. Nowoczesne lokalizatory z systemami GPS pomagają chociażby w namierzaniu osób, naszego mienia, a także optymalizacji w przypadku wykorzystania ich do celów służbowych, na przykład we flocie pojazdów firmowych. Tego rodzaju dane lokalizacyjne są niezwykle cenne i pozwalają na bardzo wiele możliwości ich wykorzystania. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Czy lajki IG wciąż mają znaczenie dla widoczności konta?

W dzisiejszych czasach Instagram nie jest tylko platformą do dzielenia się zdjęciami, ale także narzędziem do budowania marki osobistej lub marki przedsiębiorstwa. W związku z tym wielu użytkowników Instagrama zastanawia się, jak zwiększyć widoczność swojego konta. Jeszcze do niedawna, duże wpływ na ten aspekt miały interakcje pod publikowanymi postami. Z tego powodu wielu użytkownikom zależało na uzyskiwaniu polubień i komentarzy. Czy ta strategia wciąż ma sens? Odpowiadamy. czytaj więcej