Od 15 lutego 2008 rusza kolejna duża kampania reklamowa operatora Sferia pt. „Zamień stacjonarny na NOMADIC.” W jej ramach przygotowane zostały specjalne promocje mi. dla klientów przenoszących numer od innego operatora.
Tak jak przy poprzedniej kreacji, kampanię reklamową przygotowała agencja Opus B. Jako dom mediowy wybrano ponownie Viseum. Do najważniejszych nośników należą mi. duże serwisy interentowe takie jak: gazeta.pl, wp.pl czy O2.pl, grono.pl, prasa - m. in. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro oraz radio (mi. ESKA, Złote Przeboje) i telewizja regionalna. Dodatkowo akcję wzmocnią bilboardy, reklama w Metrze, Blacklighty oraz ulotki reklamowe. Nowością w porównaniu do poprzedniej kampanii będę dwa wydarzenia tj. Road Show oraz Happeningi.
To będzie zupełnie nowy wymiar komunikacji. Chcemy dotrzeć jak najbliżej klienta. Pokazać mu jak działa NOMADIC i jakie ma zalety. Mamy nadzieję, że dzięki licznym akcjom klienci przekonają się, że naprawę warto korzystać z usług Sferii – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
W ramach kampanii został przygotowany specjalny pakiet promocji. W pierwszej kolejności zostają przedłużone promocje na abonament oraz telefon za złotówkę. W ofercie pozostają również bezpłatne połączenia w ramach pakietu rodzinnego czy firmowego. Dla klientów chcących zmienić operatora i jednocześnie przenieść numer telefoniczny będzie specjalna oferta promocyjna. Osoba przechodząca do sieci Sferia dostaje upust za pierwszy okres rozliczeniowy w wysokości do 50 zł. Dodatkowo wszystkie formalności związane ze zmianą operatora załatwiane są przez handlowców. Zostanie także wprowadzona promocja abonamentowa dla abonentów którzy polecą usługi Sferii innym.
Od marca rusza również promocja na dzierżawę telefonu Nomadycznego przy usługach na czas nieokreślony. Do oferty zostanie także wprowadzony, już czwarty, model Nomadica – Hisense, który na początku będzie dostępny już od 1zł.
źródło: Sferia