Archiwalne

Nowa kampania sieci Sferia

15.02.2008

Od 15 lutego 2008 rusza kolejna duża kampania reklamowa operatora Sferia pt. „Zamień stacjonarny na NOMADIC.” W jej ramach przygotowane zostały specjalne promocje mi. dla klientów przenoszących numer od innego operatora.

Tak jak przy poprzedniej kreacji, kampanię reklamową przygotowała agencja Opus B. Jako dom mediowy wybrano ponownie Viseum. Do najważniejszych nośników należą mi. duże serwisy interentowe takie jak: gazeta.pl, wp.pl czy O2.pl, grono.pl, prasa - m. in. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro oraz radio (mi. ESKA, Złote Przeboje) i telewizja regionalna. Dodatkowo akcję wzmocnią bilboardy, reklama w Metrze, Blacklighty oraz ulotki reklamowe. Nowością w porównaniu do poprzedniej kampanii będę dwa wydarzenia tj. Road Show oraz Happeningi.

To będzie zupełnie nowy wymiar komunikacji. Chcemy dotrzeć jak najbliżej klienta. Pokazać mu jak działa NOMADIC i jakie ma zalety. Mamy nadzieję, że dzięki licznym akcjom klienci przekonają się, że naprawę warto korzystać z usług Sferii – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.

W ramach kampanii został przygotowany specjalny pakiet promocji. W pierwszej kolejności zostają przedłużone promocje na abonament oraz telefon za złotówkę. W ofercie pozostają również bezpłatne połączenia w ramach pakietu rodzinnego czy firmowego. Dla klientów chcących zmienić operatora i jednocześnie przenieść numer telefoniczny będzie specjalna oferta promocyjna. Osoba przechodząca do sieci Sferia dostaje upust za pierwszy okres rozliczeniowy w wysokości do 50 zł. Dodatkowo wszystkie formalności związane ze zmianą operatora załatwiane są przez handlowców. Zostanie także wprowadzona promocja abonamentowa dla abonentów którzy polecą usługi Sferii innym.

Od marca rusza również promocja na dzierżawę telefonu Nomadycznego przy usługach na czas nieokreślony. Do oferty zostanie także wprowadzony, już czwarty, model Nomadica – Hisense, który na początku będzie dostępny już od 1zł.

źródło: Sferia

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

News Poznaj korzyści płynące z przeniesienia numeru do Orange Flex

Od niedawna Orange oferuje zupełnie nową taryfę, czyli Orange Flex. Dowiedz się na czym polega, jak przenieść numer i dlaczego warto. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej