Nowe kontrakty ATM S.A. w sektorze finansowym na 2 mln złotych i 20% wzrost liczby klientów
ATM S.A. jeden z liderów szerokopasmowej transmisji danych, oferujący pod marką ATMAN usługi dostępu do Internetu, kolokacji i hostingu, zawarł w ostatnim czasie kontrakty na świadczenie usług telekomunikacyjnych o wartości ponad 2 milionów złotych. Ponadto w pierwszym półroczu br. spółka powiększyła portfolio klientów telekomunikacyjnych z sektora finansowego o ponad 20%.
Rozwój infrastruktury teleinformatycznej sieci ATMAN oraz rozbudowa własnych centrów danych idą w parze z systematycznym poszerzaniem portfela klientów o strategicznym znaczeniu. Do grona dotychczasowych klientów z sektora finansowego, wśród których wymienić można m.in.: Amplico Life, Amplico PTE, Bank BPH, Bank Millennium, BRE Bank oraz KBC Warta i GETIN Bank, dołączyły w ostatnim czasie kolejne instytucje finansowe: Bank BGŻ, Pramerica Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji, FM Bank, BRE Bank Hipoteczny oraz reprezentujący polski sektor bankowy Związek Banków Polskich.
Ponad 20-procentowy wzrost liczby klientów z sektora finansowego ATM S.A., która jest właścicielem i operatorem ogólnopolskiej sieci ATMAN może zaliczyć pierwsze półrocze 2010 roku do udanych. W obszarze świadczenia usług telekomunikacyjnych i dodanych do telekomunikacji dla sektora finansowego spółka zwiększyła liczbę klientów o ponad 20%.
Obecnie z usług telekomunikacyjnych ATM S.A. korzystają zarówno banki, biura maklerskie, fundusze inwestycyjne, jak i inne instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, które charakteryzują się wzrastającym zapotrzebowaniem na stabilne i bezpieczne usługi telekomunikacyjne. Zaufanie jakim te instytucje obdarzyły ATM S.A. jest najlepszym gwarantem jakości i bezpieczeństwa oferowanych usług.
„Bardzo nas cieszy, że klienci z sektora finansowego, który bezsprzecznie uznawany jest za jeden z najbardziej wymagających w zakresie bezpieczeństwa i solidności świadczenia usług, wybierają ofertę sieci ATMAN” — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes zarządu ATM S.A. „Obecnie obsługujemy kilkadziesiąt instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, z których większość znajduje się w ścisłej czołówce największych podmiotów w Polsce” — dodał Maciej Krzyżanowski.
Przedstawiciele branży finansowej wybierają ATM jako wiarygodnego dostawcę m.in. usług dostępu do Internetu i transmisji danych oraz kolokacji serwerów. Wszystkie charakteryzują się wieloletnimi umowami abonamentowymi. Świadczone usługi objęte są systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2001 oraz systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnym z normą ISO/IEC 27001:2005.
Rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej podstawą rozwoju biznesu
Oprócz stałego zwiększania liczby klientów z sektora finansowego, ATM S.A. z powodzeniem udaje się rozwijać sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pozostałych segmentach rynku (w pierwszym półroczu 2010 roku dynamika wzrostu liczby wszystkich klientów wyniosła 17% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku). Głównymi odbiorcami usług telekomunikacyjnych spółki w dalszym ciągu pozostają operatorzy telekomunikacyjni, natomiast systematycznie rośnie udział mediów tradycyjnych i portali internetowych oraz firm z sektora handlowego i przemysłowego.
ATM S.A. w swoich zasobach posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m kw., 8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych. Spółka systematycznie inwestuje w rozwój usług opartych na centrach danych, obecnie realizując dwa projekty: inwestycyjne w tym obszarze, tj. wyposażenie centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz budowę CI ATM w Warszawie.
źródło: ATM