Archiwalne

Nowe kontrakty ATM S.A. w sektorze finansowym na 2 mln złotych i 20% wzrost liczby klientów

08.07.2010


ATM S.A. jeden z liderów szerokopasmowej transmisji danych, oferujący pod marką ATMAN usługi dostępu do Internetu, kolokacji i hostingu, zawarł w ostatnim czasie kontrakty na świadczenie usług telekomunikacyjnych o wartości ponad 2 milionów złotych. Ponadto w pierwszym półroczu br. spółka powiększyła portfolio klientów telekomunikacyjnych z sektora finansowego o ponad 20%.

Rozwój infrastruktury teleinformatycznej sieci ATMAN oraz rozbudowa własnych centrów danych idą w parze z systematycznym poszerzaniem portfela klientów o strategicznym znaczeniu. Do grona dotychczasowych klientów z sektora finansowego, wśród których wymienić można m.in.: Amplico Life, Amplico PTE, Bank BPH, Bank Millennium, BRE Bank oraz KBC Warta i GETIN Bank, dołączyły w ostatnim czasie kolejne instytucje finansowe: Bank BGŻ, Pramerica Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji, FM Bank, BRE Bank Hipoteczny oraz reprezentujący polski sektor bankowy Związek Banków Polskich.

Ponad 20-procentowy wzrost liczby klientów z sektora finansowego ATM S.A., która jest właścicielem i operatorem ogólnopolskiej sieci ATMAN może zaliczyć pierwsze półrocze 2010 roku do udanych. W obszarze świadczenia usług telekomunikacyjnych i dodanych do telekomunikacji dla sektora finansowego spółka zwiększyła liczbę klientów o ponad 20%.

Obecnie z usług telekomunikacyjnych ATM S.A. korzystają zarówno banki, biura maklerskie, fundusze inwestycyjne, jak i inne instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, które charakteryzują się wzrastającym zapotrzebowaniem na stabilne i bezpieczne usługi telekomunikacyjne. Zaufanie jakim te instytucje obdarzyły ATM S.A. jest najlepszym gwarantem jakości i bezpieczeństwa oferowanych usług.

„Bardzo nas cieszy, że klienci z sektora finansowego, który bezsprzecznie uznawany jest za jeden z najbardziej wymagających w zakresie bezpieczeństwa i solidności świadczenia usług, wybierają ofertę sieci ATMAN” — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes zarządu ATM S.A. „Obecnie obsługujemy kilkadziesiąt instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, z których większość znajduje się w ścisłej czołówce największych podmiotów w Polsce” — dodał Maciej Krzyżanowski.

Przedstawiciele branży finansowej wybierają ATM jako wiarygodnego dostawcę m.in. usług dostępu do Internetu i transmisji danych oraz kolokacji serwerów. Wszystkie charakteryzują się wieloletnimi umowami abonamentowymi. Świadczone usługi objęte są systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2001 oraz systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnym z normą ISO/IEC 27001:2005.

Rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej podstawą rozwoju biznesu
Oprócz stałego zwiększania liczby klientów z sektora finansowego, ATM S.A. z powodzeniem udaje się rozwijać sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pozostałych segmentach rynku (w pierwszym półroczu 2010 roku dynamika wzrostu liczby wszystkich klientów wyniosła 17% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku). Głównymi odbiorcami usług telekomunikacyjnych spółki w dalszym ciągu pozostają operatorzy telekomunikacyjni, natomiast systematycznie rośnie udział mediów tradycyjnych i portali internetowych oraz firm z sektora handlowego i przemysłowego.

ATM S.A. w swoich zasobach posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m kw., 8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych. Spółka systematycznie inwestuje w rozwój usług opartych na centrach danych, obecnie realizując dwa projekty: inwestycyjne w tym obszarze, tj. wyposażenie centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz budowę CI ATM w Warszawie.

źródło: ATM

News Etykiety - szybko i bez wychodzenia z domu

Zdecydowana większość produktów wprowadzanych na rynek posiada swoją unikalną etykietę. Istnieje wiele rodzajów jej druku, a obecnie najlepszym sposobem na szybkie wygenerowanie etykiet jest innowacyjna aplikacja labelomat.pl. Na czym polega korzystanie z tej aplikacji i jakie znaczenie ma etykieta na produkcie? Odpowiedzi na te pytania znajdują się poniżej. czytaj więcej

News Różnorodność siły roboczej: Jak Polska staje się domem dla pracowników z całego świata

Polska gospodarka rozwija się w szybkim tempie, co przyciąga pracowników z różnych zakątków globu. Rynek pracy w Polsce charakteryzuje się rosnącym zapotrzebowaniem na pracowników, szczególnie w sektorach takich jak budownictwo, rolnictwo, usługi i IT. To z kolei otwiera drzwi dla obcokrajowców poszukujących nowych możliwości zatrudnienia. W tym artykule przyjrzymy się, skąd pochodzą ci pracownicy i jak wpływają na polski rynek pracy. czytaj więcej

News Jak wybrać idealną domenę internetową dla Twojej marki?

Wybór odpowiedniej domeny internetowej ma kluczowe znaczenie dla sukcesu marki online. To adres, pod którym potencjalni klienci znajdą Twoją stronę internetową. W artykule omówimy, jak wybrać idealną domenę, która odzwierciedli charakter Twojej marki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei uruchamia Atlas Intelligent Computing Platform, aby zapewnić najwyższą moc obliczeniową AI przyszłości

Na HUAWEI CONNECT 2018 Huawei zaprezentował inteligentną platformę obliczeniową Atlas, zasilaną przez serię układów AI Huawei Ascend oraz heterogeniczne komponenty obliczeniowe. czytaj więcej