Do oferty UPC dołączają dwie nowości: kanał Domo oraz Galeria UPC. Domo ucieszy wszystkie osoby zainteresowane aranżowaniem wnętrz i ogrodów. Galeria UPC stanie się wygodnym przewodnikiem ułatwiającym zapoznanie się ze wszystkimi usługami oferowanymi przez firmę.
Od 28 lipca oferta programowa usługi telewizyjnej UPC zostaje wzbogacona o Domo - pierwszy polski kanał tematyczny przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. Programy nadawane w Domo stanowią interesującą propozycję dla wszystkich, którzy budują lub wykończają dom, remontują i urządzają mieszkanie, a także interesują się architekturą wnętrz lub projektowaniem ogrodów. W ofercie znajdują się serie poradnikowe, filmy i seriale dokumentalne, programy typu reality show oraz rozrywkowe, których tematem przewodnim jest architektura, design, rynek nieruchomości, ogrodnictwo i ekologia.
Oferta programowa oparta jest zarówno na produkcjach polskich jak i zagranicznych, głównie europejskich, ale również amerykańskich, kanadyjskich i australijskich.
Kanał Domo nadawany jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00 - 3:00. Jego producentem i nadawcą jest spółka CANAL+ Cyfrowy.
Domo będzie dostępne zarówno dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC. Zgodnie z porozumieniem pomiędzy UPC Polska a CANAL+ Cyfrowym (nadawcą kanałów Domo i Planete), Domo w ofercie analogowej zastąpi kanał Planete, który będzie można oglądać w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku w Telewizji Cyfrowej UPC.
Galeria UPC
Także z dniem 28 lipca, abonenci Telewizji Cyfrowej UPC oraz wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej mogą, dzięki nowemu kanałowi promocyjnemu Galeria UPC zapoznać się z szeroką ofertą usług operatora. Galeria UPC pozwala również zapoznać się z praktycznymi funkcjami nowoczesnego dekodera z nagrywarką. W Galerii UPC klienci dowiedzą się, że cyfrowe dekodery UPC Mediabox pozwalają oglądać telewizję w nowy, bardziej komfortowy sposób, m.in. dzięki możliwości nagrywania (automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali i jednoczesne nagrywanie dwóch programów), zatrzymywania i przewijania telewizji na żywo, oglądania programów w oryginalnej wersji językowej i wysokiej rozdzielczości (HD), jak i korzystania z elektronicznego przewodnika po programach (EPG).
Dzięki Galerii UPC klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną cyfrowych Pakietów Premium (Canal+, HBO, Cinemax, HBO + Cinemax, eXtra Sport) oraz usługą internetową, telefoniczną i usługami dodatkowymi. Na kanale prezentowane są również spoty reklamowe UPC.
Za pośrednictwem kanału Galeria UPC klienci będą na bieżąco informowani o najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych usługach i promocjach. Dowiedzą się m.in. dlaczego warto przenieść swój obecny numer telefoniczny do UPC, zamówić najszybszy na rynku, bezprzewodowy internet UPC WiFi lub wybrać kolejną usługę. Galeria UPC stanowi znakomite źródło wiedzy o aktualnej ofercie UPC i pomaga w łatwiejszy sposób wybrać oraz zamówić nowe usługi.
Kanał Galeria UPC nadawany jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, we wszystkich lokalizacjach znajdujących się w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.
źródło: UPC
News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?
Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcejNews Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania
Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej