Do oferty UPC dołączają dwie nowości: kanał Domo oraz Galeria UPC. Domo ucieszy wszystkie osoby zainteresowane aranżowaniem wnętrz i ogrodów. Galeria UPC stanie się wygodnym przewodnikiem ułatwiającym zapoznanie się ze wszystkimi usługami oferowanymi przez firmę.
Od 28 lipca oferta programowa usługi telewizyjnej UPC zostaje wzbogacona o Domo - pierwszy polski kanał tematyczny przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. Programy nadawane w Domo stanowią interesującą propozycję dla wszystkich, którzy budują lub wykończają dom, remontują i urządzają mieszkanie, a także interesują się architekturą wnętrz lub projektowaniem ogrodów. W ofercie znajdują się serie poradnikowe, filmy i seriale dokumentalne, programy typu reality show oraz rozrywkowe, których tematem przewodnim jest architektura, design, rynek nieruchomości, ogrodnictwo i ekologia.
Oferta programowa oparta jest zarówno na produkcjach polskich jak i zagranicznych, głównie europejskich, ale również amerykańskich, kanadyjskich i australijskich.
Kanał Domo nadawany jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00 - 3:00. Jego producentem i nadawcą jest spółka CANAL+ Cyfrowy.
Domo będzie dostępne zarówno dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC. Zgodnie z porozumieniem pomiędzy UPC Polska a CANAL+ Cyfrowym (nadawcą kanałów Domo i Planete), Domo w ofercie analogowej zastąpi kanał Planete, który będzie można oglądać w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku w Telewizji Cyfrowej UPC.
Galeria UPC
Także z dniem 28 lipca, abonenci Telewizji Cyfrowej UPC oraz wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej mogą, dzięki nowemu kanałowi promocyjnemu Galeria UPC zapoznać się z szeroką ofertą usług operatora. Galeria UPC pozwala również zapoznać się z praktycznymi funkcjami nowoczesnego dekodera z nagrywarką. W Galerii UPC klienci dowiedzą się, że cyfrowe dekodery UPC Mediabox pozwalają oglądać telewizję w nowy, bardziej komfortowy sposób, m.in. dzięki możliwości nagrywania (automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali i jednoczesne nagrywanie dwóch programów), zatrzymywania i przewijania telewizji na żywo, oglądania programów w oryginalnej wersji językowej i wysokiej rozdzielczości (HD), jak i korzystania z elektronicznego przewodnika po programach (EPG).
Dzięki Galerii UPC klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną cyfrowych Pakietów Premium (Canal+, HBO, Cinemax, HBO + Cinemax, eXtra Sport) oraz usługą internetową, telefoniczną i usługami dodatkowymi. Na kanale prezentowane są również spoty reklamowe UPC.
Za pośrednictwem kanału Galeria UPC klienci będą na bieżąco informowani o najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych usługach i promocjach. Dowiedzą się m.in. dlaczego warto przenieść swój obecny numer telefoniczny do UPC, zamówić najszybszy na rynku, bezprzewodowy internet UPC WiFi lub wybrać kolejną usługę. Galeria UPC stanowi znakomite źródło wiedzy o aktualnej ofercie UPC i pomaga w łatwiejszy sposób wybrać oraz zamówić nowe usługi.
Kanał Galeria UPC nadawany jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, we wszystkich lokalizacjach znajdujących się w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.
źródło: UPC
News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejNews Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejWiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejNews Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej