Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju przez innowacje, easyCALL dla wygody swoich klientów wprowadza kolejne zaawansowane funkcje zarządzania panelem klienta.
Abonenci internetowej telefonii VoIP w easyCALL mają już możliwość łatwego kontrolowania swojego konta poprzez Internet. W celu sprawdzenia stanu rozliczeń, aktywnych usług, bilingu, czy aktywnych numerów telefonicznych wystarczy zalogować się na stronie www.easycall.pl. Operator prowadzi stale działania mające na celu poszerzenie możliwości tego onlinowego panelu administracyjnego, dodając kolejne funkcje.
"Wprowadziliśmy unowocześnioną wersję panelu webowego. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi: możliwość podglądu billingów dla połączeń przychodzacych, szczegółowe zestawienia połączeń - zarówno przychodzacych jak i wychodzacych, możliwość filtrowania zestawień według zadanych parametrów - takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń" - mówi Rafał Litwin z easyCALL.pl.
Klienci easyCALL uzyskali także możliwość eksportowania bilingów do plików formatu *.xls, czyli popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel. Użytkownicy systemu easyCALL mogą ponadto samodzielnie za pomocą panelu administaracyjnego ustawić prezentację własnego numeru, zastrzec numer czy zdefiniować przekierowania.
W rozwijaniu systemu swój niebagatelny udział mają klienci operatora, zgłaszający swoje uwagi i sugestie, pomocne są tu także badania zadowolenia klientów.
"Staramy się reagować na głosy naszych użytkowników. To ich potrzeby i wygoda jest dla nas najważniejsza. Klienci sugerowali poszerzenie możliwości paneli administracyjnych o dodatkowe, przydatne im funkcjonalności. Po szczegółowej analizie propozycji naszych abonentów postanowiliśmy rozbudować nasz system obsługi kont" - mówi Rafał Litwin. "Reagowanie na uwagi użytkowników to element strategii naszej firmy, polegającej na budowaniu interaktywnych relacji z naszymi klientami - dodaje Litwin.
Operator nie zamierza spocząć na laurach. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają dalsze zmiany i wprowadzenie kolejnych udogodnień, których premiera ma nastąpić już niebawem.
"Na bardzo dynamicznym i konkurencyjnym rynku VoIP stałe unowocześnianie palety usług to podstawowy warunek sukcesu. W warunkach stałego postępu technologicznego, firmy które się nie rozwijają, przestają być konkurencyjne i tracą swoich klientów. Dlatego też ustawicznie unowocześniamy naszą ofertę. Przykładowo, w najbliższym czasie uruchomimy możliwość eksportu swoich danych do bazy adresowej TP. Zrobimy to jako pierwszy operator VoIP w Polsce" - wyjawia Rafał Litwin.
Przedstawiciele operatora zapewniają, że wkrótce pojawią się kolejne innowacje, mające umacniać pozycję easyCALL jako nowoczesnego i dynamicznego operatora telekomunikacyjnego.
źródło: easyCALL
News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej