Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju przez innowacje, easyCALL dla wygody swoich klientów wprowadza kolejne zaawansowane funkcje zarządzania panelem klienta.
Abonenci internetowej telefonii VoIP w easyCALL mają już możliwość łatwego kontrolowania swojego konta poprzez Internet. W celu sprawdzenia stanu rozliczeń, aktywnych usług, bilingu, czy aktywnych numerów telefonicznych wystarczy zalogować się na stronie www.easycall.pl. Operator prowadzi stale działania mające na celu poszerzenie możliwości tego onlinowego panelu administracyjnego, dodając kolejne funkcje.
"Wprowadziliśmy unowocześnioną wersję panelu webowego. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi: możliwość podglądu billingów dla połączeń przychodzacych, szczegółowe zestawienia połączeń - zarówno przychodzacych jak i wychodzacych, możliwość filtrowania zestawień według zadanych parametrów - takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń" - mówi Rafał Litwin z easyCALL.pl.
Klienci easyCALL uzyskali także możliwość eksportowania bilingów do plików formatu *.xls, czyli popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel. Użytkownicy systemu easyCALL mogą ponadto samodzielnie za pomocą panelu administaracyjnego ustawić prezentację własnego numeru, zastrzec numer czy zdefiniować przekierowania.
W rozwijaniu systemu swój niebagatelny udział mają klienci operatora, zgłaszający swoje uwagi i sugestie, pomocne są tu także badania zadowolenia klientów.
"Staramy się reagować na głosy naszych użytkowników. To ich potrzeby i wygoda jest dla nas najważniejsza. Klienci sugerowali poszerzenie możliwości paneli administracyjnych o dodatkowe, przydatne im funkcjonalności. Po szczegółowej analizie propozycji naszych abonentów postanowiliśmy rozbudować nasz system obsługi kont" - mówi Rafał Litwin. "Reagowanie na uwagi użytkowników to element strategii naszej firmy, polegającej na budowaniu interaktywnych relacji z naszymi klientami - dodaje Litwin.
Operator nie zamierza spocząć na laurach. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają dalsze zmiany i wprowadzenie kolejnych udogodnień, których premiera ma nastąpić już niebawem.
"Na bardzo dynamicznym i konkurencyjnym rynku VoIP stałe unowocześnianie palety usług to podstawowy warunek sukcesu. W warunkach stałego postępu technologicznego, firmy które się nie rozwijają, przestają być konkurencyjne i tracą swoich klientów. Dlatego też ustawicznie unowocześniamy naszą ofertę. Przykładowo, w najbliższym czasie uruchomimy możliwość eksportu swoich danych do bazy adresowej TP. Zrobimy to jako pierwszy operator VoIP w Polsce" - wyjawia Rafał Litwin.
Przedstawiciele operatora zapewniają, że wkrótce pojawią się kolejne innowacje, mające umacniać pozycję easyCALL jako nowoczesnego i dynamicznego operatora telekomunikacyjnego.
źródło: easyCALL