Archiwalne

Otwarcie nowego Centrum Obsługi Klienta PTC

12.12.2008

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, 12 grudnia br. uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta, w którym znajdzie pracę 500 osób. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.

Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób. W obydwu biurach Polska Telefonia Cyfrowa zatrudni łącznie ponad 900 pracowników stwarzając im doskonałe warunki pracy w sektorze nowych technologii oraz zapewniając możliwości dalszego rozwoju zawodowego dzięki systemowi szkoleń. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.

Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie. Dodatkowo, specjalnie dla wygody pracowników, przygotowano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne. Odpowiednio wyposażone, przestronne i ergonomiczne stanowiska oraz najnowocześniejsze materiały tłumiące pozwalają na pracę w wygodnych warunkach. Działania każdej grupy konsultantów wspomagane będą przez kierowników zespołów. Pozwoli to na natychmiastowe doradztwo w sytuacjach niestandardowych.

Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center, aby zapewnić klientom najwyższy standard obsługi.

źródło: Era

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

News KSW 49 na twoim telewizorze! Zobacz jak to zrobić!

Gala KSW 49 już na twoim telewizorze? Tak to możliwe! Abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy Ipli będą mogli zobaczyć, na żywo niesamowity pojedynek Michała Materla i Scotta Askhama i jeszcze wiele więcej! czytaj więcej