Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, 12 grudnia br. uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta, w którym znajdzie pracę 500 osób. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.
Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób. W obydwu biurach Polska Telefonia Cyfrowa zatrudni łącznie ponad 900 pracowników stwarzając im doskonałe warunki pracy w sektorze nowych technologii oraz zapewniając możliwości dalszego rozwoju zawodowego dzięki systemowi szkoleń. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.
Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie. Dodatkowo, specjalnie dla wygody pracowników, przygotowano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne. Odpowiednio wyposażone, przestronne i ergonomiczne stanowiska oraz najnowocześniejsze materiały tłumiące pozwalają na pracę w wygodnych warunkach. Działania każdej grupy konsultantów wspomagane będą przez kierowników zespołów. Pozwoli to na natychmiastowe doradztwo w sytuacjach niestandardowych.
Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center, aby zapewnić klientom najwyższy standard obsługi.
źródło: Era
News Profesjonalne pralki przemysłowe - Platforma TheMind.cloud
Dobrze dopasowane wyposażenie pralni jest w stanie pozytywnie wpłynąć na jej funkcjonowanie. Chcąc zaoferować wysokiej jakości usługi pralnicze, z uwagą należy podejść do wyboru urządzeń. Do obsługi urządzeń wykorzystać można innowacyjny system, który jest w stanie zapewnić maksymalną wydajność. czytaj więcejWiadomości firmowe Cyfrowy alarm? Cyberataki wymykają się spod kontroli
Mimo coraz większej liczby szkoleń, głośnych kampanii edukacyjnych czy rosnącego zainteresowania studiami w obszarze cyberbezpieczeństwa, liczba zarejestrowanych w Polsce incydentów wciąż rośnie. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej