Zobacz więcej na Play.pl.
Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami.
W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Dotychczas Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8.00-22.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9.00-20.00.
"W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów" – podkreśla Jacek Hensler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. – „Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych.”
Klienci PLAY mogą uzyskać pomoc na stronie internetowej http://www.playmobile.pl/ lub pod numerem Obsługi Klienta PLAY 0 790 500 500.
źródło: PLAY