Zobacz więcej na Play.pl.
W dniu 18.02.2011 Play wspólnie z Bankiem Citi Handlowy oraz innymi partnerami uruchamia multipartnerski Program: Citibank MasterCard World.
Przygotowana we współpracy z siedmioma partnerami Karta Kredytowa pozwala na zbieranie punktów w multibrandowym programie lojalnościowym. Posiadacze nowej karty mogą wymieniać zgromadzone Punkty na vouchery na zakup produktów i usług u partnerów programu lub na spłatę części zadłużenia. Dodatkowo klienci zyskują możliwość skorzystania z rabatów, promocji i ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez partnerów Programu.
Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez Klienta Karty Kredytowej Citibank MasterCard Word, która wydawana jest w placówkach Banku Citi Handlowego.
Warto podkreślić, iż Abonenci Play przystępujący do Programu nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wydaniem i użytkowaniem Karty (Standardowa cena to 5 zł w pierwszym roku i 85 zł w kolejnych latach). Wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonywane Kartą Kredytową Citibank MasterCard World® premiowane są punktami lojalnościowymi.
KAŻDY ZAKUP KARTĄ: 5 PLN = 1 pkt KAŻDY ZAKUP U PARTNERÓW: 5 PLN = 2 pkt DOKONANIE PIERWSZEJ TRANSAKCJI: 1 000 pkt – wystarczy na doładowania Play Fresh o wartości 40 zł lub 2 bilety do Multikina.
W Play zgromadzone punkty można wymienić na: Doładowania Play Fresh o wartości 10 zł = 250 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 30 zł = 750 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 50 zł = 1250 pkt
Katalog nagród wraz z przelicznikiem punktów znajduje się na www.online.citibank.pl/world.
Partnerzy Programu: Play, H&M, Multikino, TUI, Douglas, InterSport, merlin.pl Za obsługę programu, zamówienia nagród odpowiada Citibank – Klientów zgłaszających wszelkie reklamacje szczegółowe pytania nt Programu i jego funkcjonowania należy kierować do organizatora Programu: Infolinia programu Citiphone: 0801 32 24 84 lub 22 692 24 84 · Ponadto zgłoszenia są przyjmowane poprzez Serwis bankowości internetowej Citibank Online, w oddziałach Banku lub pisemnie.
źródło: Play
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej