Zaledwie tydzień trwała ogólnokrajowa akcja zmiany wyglądu sieci Germanos i jej połączenie z operatorem PLAY. W tym czasie firma zmieniła prawie 200 sklepów na nową nazwę PLAYGermanos.
Już w 312 punktach sprzedaży na terenie całej Polski Klienci mogą kupić usługi pierwszego multimedialnego operatora PLAY. Sieć sprzedaży obejmuje:
· 230 PLAYGermanosów
· 40 Empików (23 nowe punkty sprzedaży)
· 37 punktów Arterii w sklepach Media Markt i Saturn
· 5 PLAYzone (Warszawa, Kraków, Poznań i Gdańsk)
Główną siłę sprzedaży stanowi, przejęta przez P4, sieć sprzedaży Germanos Polska obejmująca obecnie 230 salonów, w tym 70 salonów MPT. Rebranding salonów trwał zaledwie kilka dni. Według opinii specjalistów to najszybciej przeprowadzona zmiana wizerunku – na poziomie zewnętrznym i wewnętrznym - w historii polskiej branży telekomunikacyjnej.
‘’Zmiany dotyczyły nie tylko wizualizacji salonów na zewnątrz lecz wystroju wnętrz i odświeżenia ich wyglądu. Bardzo istotnym elementem było utrzymanie poziomu sprzedaży i wprowadzenie oferty operatora Play‘’ – podkreśla Michał Wawrzynowicz, Dyrektor Generalny Germanos Polska.
Do końca roku sieć sprzedaży PLAY ma obejmować 450 punktów. Obecnie trwa proces weryfikacji ponad 3000 wniosków jakie wpłynęły do operatora z propozycją otwarcia nowych salonów.
Równolegle operator rozwija siec dystrybucji usług pre-paid – PLAY karta. Obecnie Play karta jest sprzedawana w ponad 20 tysiącach punktów sprzedaży. Partnerami są największe sieci dystrybucyjne w kraju. Docelowo sieć sprzedaży w tym segmencie ma obejmować 100 000 punktów. Rozwojowi siec sprzedaży towarzyszy rozwój sieci doładowań, obejmująca obecnie przeszło 30 tysięcy punktów.
źródło: Play
News SMS i email marketing - spraw, aby oferta dotarła do właściwych Klientów
Mogłoby się wydawać, że ze względu na długi staż (email ma już ponad 40 lat, a SMS liczy sobie prawie 30 lat) obie te formy marketingu wychodzą już z użytku, zastąpione nowocześniejszymi odpowiednikami. W rzeczywistości jednak to wciąż bardzo skuteczne sposoby na dotarcie do Klientów. W niniejszym tekście przyjrzymy się im nieco bliżej. czytaj więcejWiadomości firmowe Komputronik Biznes podjął współpracę w zakresie IT z marką 4F
Komputronik Biznes rozpoczął niedawno współpracę z polską firmą odzieżową OTCF - właścicielem marki 4F. czytaj więcejWiadomości firmowe Branża e-commerce w Polsce ma już ponad 21 lat
Zakupy przez całą dobę, nieograniczony wybór, możliwość realizowania transakcjiz każdego zakątka na świecie sprawiło, że branża e-commerce poszła mocno do przodu w ciągu ostatnich lat. Co sprawia, że ta branża tak dynamicznie się rozwija? Jakie działania wykonują sklepy internetowe, by przyciągnąć użytkowników na swoją stronę i zachęcić ich do zakupów?
czytaj więcej