Archiwalne

PLAY ma już ponad 300 salonów sprzedaży

04.06.2007

Zaledwie tydzień trwała ogólnokrajowa akcja zmiany wyglądu sieci Germanos i jej połączenie z operatorem PLAY. W tym czasie firma zmieniła prawie 200 sklepów na nową nazwę PLAYGermanos.

Już w 312 punktach sprzedaży na terenie całej Polski Klienci mogą kupić usługi pierwszego multimedialnego operatora PLAY. Sieć sprzedaży obejmuje:
· 230 PLAYGermanosów
· 40 Empików (23 nowe punkty sprzedaży)
· 37 punktów Arterii w sklepach Media Markt i Saturn
· 5 PLAYzone (Warszawa, Kraków, Poznań i Gdańsk)

Główną siłę sprzedaży stanowi, przejęta przez P4, sieć sprzedaży Germanos Polska obejmująca obecnie 230 salonów, w tym 70 salonów MPT. Rebranding salonów trwał zaledwie kilka dni. Według opinii specjalistów to najszybciej przeprowadzona zmiana wizerunku – na poziomie zewnętrznym i wewnętrznym - w historii polskiej branży telekomunikacyjnej.

‘’Zmiany dotyczyły nie tylko wizualizacji salonów na zewnątrz lecz wystroju wnętrz i odświeżenia ich wyglądu. Bardzo istotnym elementem było utrzymanie poziomu sprzedaży i wprowadzenie oferty operatora Play‘’ – podkreśla Michał Wawrzynowicz, Dyrektor Generalny Germanos Polska.

Do końca roku sieć sprzedaży PLAY ma obejmować 450 punktów. Obecnie trwa proces weryfikacji ponad 3000 wniosków jakie wpłynęły do operatora z propozycją otwarcia nowych salonów.

Równolegle operator rozwija siec dystrybucji usług pre-paid – PLAY karta. Obecnie Play karta jest sprzedawana w ponad 20 tysiącach punktów sprzedaży. Partnerami są największe sieci dystrybucyjne w kraju. Docelowo sieć sprzedaży w tym segmencie ma obejmować 100 000 punktów. Rozwojowi siec sprzedaży towarzyszy rozwój sieci doładowań, obejmująca obecnie przeszło 30 tysięcy punktów.

źródło: Play