Zobacz więcej na Play.pl.
Wczoraj, 21 maja, w Szczecinie, o godzinie 13, z udziałem Prezydenta Miasta Szczecin Piotra Krzystka, uroczyście zainaugurowana została działalność nowego telefonicznego Centrum Obsługi Klienta operatora komórkowego PLAY.
To już trzecie telefoniczne Biuro Obsługi Klienta sieci PLAY. Do tej pory Klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu i Warszawie. W biurze w Szczecinie pracować będzie początkowo 30 konsultantów. PLAY ma zamiar rozwijać filię w Szczecinie i zatrudniać nowych pracowników. Docelowo placówka ma zatrudniać ok. 300 osób z regionu.
Centrum Obsług Klienta w Szczecinie będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta PLAY. Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest Arvato Bertelsmann krajowy lider rozwiązań typu call center.
źródło: PLAY
News Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej