Zobacz więcej na Play.pl.
Wczoraj, 21 maja, w Szczecinie, o godzinie 13, z udziałem Prezydenta Miasta Szczecin Piotra Krzystka, uroczyście zainaugurowana została działalność nowego telefonicznego Centrum Obsługi Klienta operatora komórkowego PLAY.
To już trzecie telefoniczne Biuro Obsługi Klienta sieci PLAY. Do tej pory Klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu i Warszawie. W biurze w Szczecinie pracować będzie początkowo 30 konsultantów. PLAY ma zamiar rozwijać filię w Szczecinie i zatrudniać nowych pracowników. Docelowo placówka ma zatrudniać ok. 300 osób z regionu.
Centrum Obsług Klienta w Szczecinie będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta PLAY. Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest Arvato Bertelsmann krajowy lider rozwiązań typu call center.
źródło: PLAY