Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna jutro (25 maja) nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki.
Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi z muzyki do filmu „Misja” i „Nietykalni”.
Każdy z etapów opowiada odrębną historię. Pierwszy film, który będzie można oglądać na antenach stacji ogólnopolskich od najbliższego piątku, podkreśla, jak ważną i czasami niedocenianą w codziennym życiu wartością jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.
„Chcemy być liderem na rynku. Mając silne zaplecze technologiczne i długoletnie doświadczenie, wykorzystujemy je do tworzenia nowoczesnych usług mobilnych: głosowych, dostępu do Internetu, wszystkich usług dodanych i contentowych zapewniających ludziom poczucie bliskości. Chcemy być razem z ludźmi, ich sprawami i treściami, których potrzebują” - podkreśla Piotr Gaweł, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem Polkomtel S.A.
Kampania jest jednocześnie zapowiedzią, że nowa wizja marki nie dotyczy jedynie działań z obszaru nowoczesnych technologii. Znajduje również coraz silniejsze odzwierciedlenie w obecnym i przyszłym społecznym zaangażowaniu spółki.
„Chciałbym, aby nasze działania wizerunkowe w sposób pozytywny prowokowały do refleksji nad tym, co robimy, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy i jak ważne w naszym życiu jest bycie razem – z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi” – dodaje Piotr Gaweł.
Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR, fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce.
Kolejne odsłony kampanii będą prezentowane sukcesywnie. Poza telewizją realizowana ona będzie także w prasie, Internecie i na bilboardach. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public realtions. „Razem lepiej” to pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa marki Plus.
źródło: Plus