Archiwalne

"Plus - Razem lepiej" - nowa kampania wizerunkowa marki Plus

24.05.2007

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna jutro (25 maja) nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki.

Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi z muzyki do filmu „Misja” i „Nietykalni”.

Każdy z etapów opowiada odrębną historię. Pierwszy film, który będzie można oglądać na antenach stacji ogólnopolskich od najbliższego piątku, podkreśla, jak ważną i czasami niedocenianą w codziennym życiu wartością jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.

„Chcemy być liderem na rynku. Mając silne zaplecze technologiczne i długoletnie doświadczenie, wykorzystujemy je do tworzenia nowoczesnych usług mobilnych: głosowych, dostępu do Internetu, wszystkich usług dodanych i contentowych zapewniających ludziom poczucie bliskości. Chcemy być razem z ludźmi, ich sprawami i treściami, których potrzebują” - podkreśla Piotr Gaweł, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem Polkomtel S.A.

Kampania jest jednocześnie zapowiedzią, że nowa wizja marki nie dotyczy jedynie działań z obszaru nowoczesnych technologii. Znajduje również coraz silniejsze odzwierciedlenie w obecnym i przyszłym społecznym zaangażowaniu spółki.

„Chciałbym, aby nasze działania wizerunkowe w sposób pozytywny prowokowały do refleksji nad tym, co robimy, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy i jak ważne w naszym życiu jest bycie razem – z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi” – dodaje Piotr Gaweł.

Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR, fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce.

Kolejne odsłony kampanii będą prezentowane sukcesywnie. Poza telewizją realizowana ona będzie także w prasie, Internecie i na bilboardach. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public realtions. „Razem lepiej” to pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa marki Plus.

źródło: Plus

News W jakich przypadkach szafy przeszklone znajdują swoje zastosowanie w medycynie?

Przeszklone drzwi szaf to częsty widok w medycynie, farmaceutyce i innych powiązanych branżach. Za ich popularnością stoi szereg praktycznych zalet, które przekładają się na szerokie zastosowanie – oto kilka obszarów, w których meble tego typu odgrywają istotną rolę. czytaj więcej

News Kupić, czy wynajmować? Różnice między zakupem, a usługą subskrypcji sprzętu elektronicznego

Chcesz wyposażyć się w nowy sprzęt komputerowy, smartfona, czy konsolę do gier? Okazuje się, że dziś nie trzeba już ich kupować, na przykład wspomagając się ratami. Na polskim rynku pojawiła się właśnie zupełnie nowa opcja wynajmu sprzętu komputerowego. Działa na zasadzie usługi subskrypcyjnej. Nie zapłacimy za kupno sprzętu, a za jego użytkowanie. W dzisiejszym poradniku wyjaśniamy, jakie są różnice między zakupem a wynajmem sprzętu. Postaramy się też odpowiedzieć na pytanie, czy opłaca się wynająć laptopa, komputer stacjonarny lub inny sprzęt. czytaj więcej

News Outsourcing IT w Warszawie - wady i zalety

Korzystanie z zewnętrznych usług informatycznych ma wiele korzyści, co przekłada się na rosnącą liczbę małych i średnich przedsiębiorstw decydujących się na rezygnację z zatrudniania informatyków i programistów. Okazuje się, że możliwość korzystania z najnowszych technologii i dostęp do wiedzy wysoko kwalifikowanych ekspertów może być łatwo osiągalna. Należy również podkreślić, że wsparcie IT dla firm to nie tylko redukcja kosztów biznesowych, ale także więcej czasu na rozwijanie innych sektorów przedsiębiorstwa. czytaj więcej

News Zakupy internetowe mężczyzn a kobiet. Co pokazują statystyki?

Różnice w zachowaniach, odmienne podejście do wielu tematów, nieco inne potrzeby, a nawet oczekiwania - z tym spotykamy się codziennie. Czy taka dysharmonia widoczna jest także w świecie konsumenckim? Jak kupuje kobieta, a jak mężczyzna? W poniższym artykule, skupiając się na wynikach pochodzących z najnowszego raportu Mr. & Mrs E-commerce, sprawdzimy, jak to aktualnie jest. Zweryfikujemy również powszechnie funkcjonujące hipotezy odnoszące się do zakupów internetowych. Z drugiej strony sprawdzimy, które z nich mogą stanowić źródło informacji ważnych dla właścicieli sklepów działających w sieci. czytaj więcej

News Szybki internet w Krakowie – który wybrać?

Mieszkańcy Krakowa mają do wyboru liczne oferty internetu stacjonarnego. Jak w gąszczu operatorów wybrać tego najlepszego? czytaj więcej