Archiwalne

Plus, Cyfrowy Polsat: Nowa odsłona kampanii promującej „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”

29.07.2014

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Plus i Cyfrowy Polsat rozpoczynają kolejny etap kampanii informującej o promocji „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Zmianom uległ spot i materiały informacyjne.

Kampania ze spotem w nowej odsłonie komunikować będzie m.in. przedłużenie do końca lata (22 września) okresu wyjątkowej promocji Plusa i Cyfrowego Polsatu, w ramach której obecni klienci mogą otrzymać „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Głównym hasłem akcji promocyjnej jest „Dobra wiadomość dla Klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu! Przedłużamy naszą superofertę, drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę!”. Znalazło się ono na materiałach informujących klientów o promocji. Nowy spot emitowany będzie na kanale głównym Telewizji Polsat oraz kanałach tematycznych Grupy Polsat.

Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, o której informuje kampania, oparta jest o bardzo prosty i elastyczny mechanizm – wystarczy posiadać u któregoś z wymienionych operatorów jedną usługę z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł i dokupić drugą i/lub trzecią usługę o wartości minimum 49,90 zł, aby zyskać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy: drugą usługę za 50% ceny (nawet za 24,95 zł/mies.), a trzecią nawet za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z trzech podstawowych usług – telewizję, Internet czy telefon – aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności dokupuje usługi. Już za ok. 76 zł/mies. może mieć zestaw z telewizją HD, Internetem LTE oraz nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami.

Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” dostępna jest w ramach programu smartDOM, który oferuje klientom w bardzo korzystnych cenach szerokie portfolio usług – telefon, Internet, telewizję, bankowość i energię elektryczną.

źródło: Plus, Cyfrowy Polsat

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszyła nowa kampania programu smartDOM - "Bądź bystry i oszczędzaj"

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM, w ramach której ambasadorzy programu – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia najróżniejszych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. czytaj więcej

Plus Testuj Internet LTE Plus za 9 zł

Plus i Cyfrowy Polsat ponownie dają wszystkim zainteresowanym możliwość testowania najszybszego Internetu LTE za jedyne 9 zł! Teraz każdy może przekonać się, dlaczego 9 na 10 osób testujących Internet LTE Plus wskazało, że jest super do słuchania muzyki, korzystania z portali społecznościowych, oglądania wideo i grania w sieci oraz dlaczego bez wahania poleciłoby go znajomym i rodzinie. Promocja rusza już 1 sierpnia, a wraz z nią kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszyła nowa kampania reklamowa Domowego Internetu LTE oferowanego przez Cyfrowy Polsat

Ten szybki Internet jest dostępny wszędzie tam, gdzie inne rozwiązania nie zawsze się sprawdzają. Domowy Internet LTE to nie tylko usługa, ale przede wszystkim autorskie, nowoczesne i unikalne rozwiązanie wprowadzone przez Cyfrowy Polsat ponad 3 lata temu. To jedyny taki produkt na polskim rynku. czytaj więcej