Plus, Cyfrowy Polsat: Nowa odsłona kampanii promującej „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”
Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.
Plus i Cyfrowy Polsat rozpoczynają kolejny etap kampanii informującej o promocji „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Zmianom uległ spot i materiały informacyjne.
Kampania ze spotem w nowej odsłonie komunikować będzie m.in. przedłużenie do końca lata (22 września) okresu wyjątkowej promocji Plusa i Cyfrowego Polsatu, w ramach której obecni klienci mogą otrzymać „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Głównym hasłem akcji promocyjnej jest „Dobra wiadomość dla Klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu! Przedłużamy naszą superofertę, drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę!”. Znalazło się ono na materiałach informujących klientów o promocji. Nowy spot emitowany będzie na kanale głównym Telewizji Polsat oraz kanałach tematycznych Grupy Polsat.
Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, o której informuje kampania, oparta jest o bardzo prosty i elastyczny mechanizm – wystarczy posiadać u któregoś z wymienionych operatorów jedną usługę z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł i dokupić drugą i/lub trzecią usługę o wartości minimum 49,90 zł, aby zyskać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy: drugą usługę za 50% ceny (nawet za 24,95 zł/mies.), a trzecią nawet za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z trzech podstawowych usług – telewizję, Internet czy telefon – aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności dokupuje usługi. Już za ok. 76 zł/mies. może mieć zestaw z telewizją HD, Internetem LTE oraz nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami.
Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” dostępna jest w ramach programu smartDOM, który oferuje klientom w bardzo korzystnych cenach szerokie portfolio usług – telefon, Internet, telewizję, bankowość i energię elektryczną.
źródło: Plus, Cyfrowy Polsat
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej