Archiwalne

Polityka ZTE wobec ekonomii globalnej - wyzwania podczas kryzysu szansą na wejście w rynek europejski

12.10.2011

Pomimo faktu, że ZTE zaliczana jest do tradycyjnych chińskich przedsiębiorstw, firma od dawna jest świadoma, że przekroczyła granicę między lokalnym, krajowym dostawcą rozwiązań technologicznych, a międzynarodową instytucją. Posiadając oddziały i wdrażając projekty w ponad 100 krajach na całym świecie, ZTE zatrudnia na kierowniczych stanowiskach lokalnych pracowników, powierzając im zarządzanie miejscowymi sprawami firmy. Biorąc pod uwagę trudności, jakie wyrosły przed globalną gospodarką w 2011r. z ich pomocą chiński zespół ma szansę prześcignąć swoją konkurencję.

Niepewność dalszego rozwoju światowej gospodarki jest zarówno wyzwaniem, jak i szansą dla ZTE. „ZTE różni się od tradycyjnych dostawców. Jest to nasz lojalny partner, odpowiadający na wszystkie indywidualne potrzeby. Firma zatrudnia specjalne zespoły, które wykonują swoje obowiązki ponad 16 godzin na dobę, co przyczynia się do naszego stałego rozwoju. Co więcej infrastruktura logistyczna ZTE umożliwia pokrycie nawet nagłego zapotrzebowania z naszej strony. Pełniąc funkcję CTO miałem okazję odwiedzić główną siedzibę przedsiębiorstwa już ponad 10 razy i w związku z tym nawiązałem przyjacielskie relacje z przedstawicielami ZTE. Kiedy nasza firma zdecydowała się na współpracę z ZTE byliśmy bardzo zadowoleni i podekscytowani perspektywą wspólnych interesów – mówi Rafał Markiewicz, E-Plus CTO.

W Europie bieżące działania firmy ZTE są nieznacznie ograniczane przez dość restrykcyjną politykę podatkową. Tymczasem polscy operatorzy są gotowi przełamać równowagę rynkową między sprzedającymi w celu wytworzenia konkurencji, co stanowi dobrą okazję dla ZTE. Jakkolwiek korporacja musi być nieustannie świadoma piętrzących się wyzwań: ostrej konkurencji, kosztów wprowadzenia marki na rynek oraz trudności z transformacją w kierunku użycia smartfonów.

Takich wyzwań nie można ignorować – tylko z najlepszą taktyką ZTE może zdystansować konkurencję. W obecnym bezwzględnym otoczeniu optymalizacja działań jest kluczową sprawą. Jednostki operacyjne powinny szczegółowo analizować dostępne dane operacyjne. W razie wykrycia pewnych niedociągnięć, należy od razu podejmować działania w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju, dzięki czemu firma będzie mogła zwiększać swój potencjał operacyjny i wyciągać optymalne korzyści.

ZTE dostrzega ogromną szansę, jaką daje polski rynek telekomunikacji, aby na szeroką skalę wprowadzić wysokiej jakości serwis i zaawansowaną technologię. Wielu klientów już zaufało ZTE, klienci z Europy chwalą współpracę. „ZTE jest naszym wspólnikiem, z którym nawiązaliśmy współpracę, aby stworzyć szerokopasmową sieć E-plus. W wyniku tej kooperacji wydajność naszych stacji E-plus wzrosła kilkakrotnie w porównaniu do 2009 roku. Partnerstwo z ZTE zapewniło szerokie korzyści dla obu stron – powiedział, Thorsten Dirks, E-Plus CEO.

źródło: ZTE

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News W jakich branżach można wykorzystać masową wysyłkę SMS?

Komunikacja SMS-owa sama w sobie uznawana jest za szybką, wygodną i skuteczną, natomiast ręczne wysyłanie wiadomości do setek odbiorców w krótkim czasie to niełatwe zadanie. Są jednak alternatywne rozwiązania, takie jak automatyczna wysyłka. czytaj więcej

News Samrtfon, smartwatch i słuchawki - kompletny zestaw do codziennej komunikacji

Dziś dostępność komunikacyjna nie jest żadną nowością, można powiedzieć, że prawie każda osoba ma przy sobie telefon komórkowy, a wielka część tych urządzeń to smartfony, które służą nie tylko do komunikacji, ale też do wielu innych aktywności umożliwiających nam łączenie się z innymi osobami na różne sposoby. Ale czy dzisiejszą komunikację telefoniczną lub wymianę informacji poprzez komunikatory, media społecznościowe, Internet czy przy użyciu zwykłych wiadomości tekstowych, możemy jeszcze bardziej wspomóc i udogodnić sobie obcowanie z nimi? Sprawdźcie sami. czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej