W ostatnich tygodniach Klienci, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług Net24 i Multimo oferowanych przez firmy Netia S.A. i GTS Energis napotkali na wiele problemów związanych z uruchomieniem i aktywacją usługi.
19 marca 2007 r. odbyło się spotkanie z Operatorami, które wykazało, że pomimo podejmowanych działań przez operatorów alternatywnych - bez podjęcia współpracy i zdecydowanych działań przez Telekomunikację Polską S.A. - dalsze uruchamianie usług BSA jest niemożliwe.
W wyniku spotkania ustalono że:
- do 26 marca 2007 r. Telekomunikacja Polska S.A. zakończy przetwarzanie zleceń dla GTS Energis;
- w odniesieniu do Netia S.A.
- TP S.A. przeprocesuje do 28 marca 2007r. 3805 otwartych zgłoszeń interwencji,
- dokona w ciągu 4 dni od otrzymania wykazu numerów ponownej weryfikacji 6067 zamówień figurujących w systemach Netii S.A. jako „oczekujący na odpowiedź od TP”,
- do 23 marca 2007 r. – zweryfikuje bazę parametrów technicznych zleceń Netii i podejmie działania w celu realizacji usługi dla 6424 zleceń, zawierających błędny numer ID.
- TP S.A. – zapewni bardziej równomierny rozkład ruchu na punktach styku z firmą Netia S.A.;
- Netia S.A. i TP S.A. podejmą wspólnie działania w celu możliwie szybkiej finalizacji rozbudowy pojemności traktów pomiędzy sieciami, co wyeliminuje problemy niskiej przepustowości w sieci Netii S.A. a jednocześnie wpłynie na prędkość korzystania z usługi Net24.
Obecnie Prezes UKE prowadzi postępowanie kontrolne u każdego z Operatorów oferujących usługę BSA. Jednocześnie zamierza po raz pierwszy nałożyć karę bezpośrednio na Prezesa TP S.A. w związku z problemami w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych oraz naruszaniem postanowień oferty ramowej BSA.
Zgodnie z art. 209 ust. 2 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) Prezes UKE może nałożyć na kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym karę pieniężną w wysokości do 300% jego miesięcznego wynagrodzenia, naliczanego jak dla celów ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy.
TP S.A. oświadczyło, że problemy w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych potrwają do 28 marca 2007 r.
źródło: UKE
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej