Archiwalne

Prezes TPSA do ukarania?

20.03.2007

W ostatnich tygodniach Klienci, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług Net24 i Multimo oferowanych przez firmy Netia S.A. i GTS Energis napotkali na wiele problemów związanych z uruchomieniem i aktywacją usługi.

19 marca 2007 r. odbyło się spotkanie z Operatorami, które wykazało, że pomimo podejmowanych działań przez operatorów alternatywnych -  bez podjęcia współpracy i zdecydowanych działań przez Telekomunikację Polską S.A. - dalsze uruchamianie usług BSA jest niemożliwe.

W wyniku spotkania ustalono że:

  • do 26 marca 2007 r. Telekomunikacja Polska S.A. zakończy przetwarzanie zleceń dla GTS Energis;
  • w odniesieniu do Netia S.A.
    • TP S.A. przeprocesuje do 28 marca 2007r. 3805 otwartych zgłoszeń interwencji,
    • dokona w ciągu 4 dni od otrzymania wykazu numerów ponownej weryfikacji 6067 zamówień figurujących w systemach Netii S.A.  jako „oczekujący na odpowiedź od TP”,
    • do 23 marca 2007 r. – zweryfikuje bazę parametrów technicznych zleceń Netii i podejmie działania w celu realizacji usługi dla 6424 zleceń, zawierających błędny numer ID.
  • TP S.A. – zapewni bardziej równomierny rozkład ruchu na punktach styku z firmą Netia S.A.;
  • Netia S.A. i TP S.A. podejmą wspólnie działania w celu możliwie szybkiej finalizacji rozbudowy pojemności traktów pomiędzy sieciami, co wyeliminuje problemy niskiej przepustowości w sieci Netii S.A. a jednocześnie wpłynie na prędkość korzystania z usługi Net24.

Obecnie Prezes UKE prowadzi postępowanie kontrolne u każdego z Operatorów oferujących usługę BSA. Jednocześnie zamierza po raz pierwszy nałożyć karę bezpośrednio na Prezesa TP S.A. w związku z problemami w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych oraz naruszaniem postanowień oferty ramowej BSA.

Zgodnie z art. 209 ust. 2 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) Prezes UKE może nałożyć na kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym karę pieniężną w wysokości do 300% jego miesięcznego wynagrodzenia, naliczanego jak dla celów ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy.

TP S.A. oświadczyło, że problemy w uruchamianiu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przez operatorów alternatywnych potrwają do 28 marca 2007 r.

źródło: UKE

News Jak wykorzystać na co dzień lokalizator GPS?

Lokalizowanie i śledzenie zarówno osób jak i rzeczy bywa tematem bardzo kontrowersyjnym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju działania posiadają pewne obwarowania prawne, których musimy przestrzegać. Jednakże lista korzyści wynikających z tego rodzaju monitoringu również jest bardzo szeroka. Nowoczesne lokalizatory z systemami GPS pomagają chociażby w namierzaniu osób, naszego mienia, a także optymalizacji w przypadku wykorzystania ich do celów służbowych, na przykład we flocie pojazdów firmowych. Tego rodzaju dane lokalizacyjne są niezwykle cenne i pozwalają na bardzo wiele możliwości ich wykorzystania. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej