Archiwalne

Prospekt emisyjny MNI SA zatwierdzony

19.01.2007

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd zatwierdziła prospekt emisyjny MNI SA. Spółka wyemituje 67,7 mln akcji serii L po cenie emisyjnej 1 zł. Środki pozyskane na giełdzie Zarząd Spółki przeznaczy na przejęcia oraz realizację strategii rozwoju Grupy MNI.

MNI SA, wraz ze spółkami zależnymi tworzy jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizowana przez Zarząd strategia rozwoju zakłada dalszy rozwój Spółki i umacnianie jej pozycji w obszarze komunikacji mobilnej.

- „Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na akwizycje polskich i zagranicznych podmiotów z sektora medialnego i telekomunikacyjnego oraz w rozbudowę własnej infrastruktury, która pozwoli na dostarczanie naszym klientom usług medialnych, w tym MVNO oraz usług w technologii 3G” - mówi Piotr Koenig, prezes Zarządu MNI SA.

W ubiegłym roku do Grupy MNI dołączyły spółki: dataCom, MoCoHub i Breakpoint. Poprzez przejęcia Grupa konsekwentnie wchodzi w najbardziej dynamiczne segmenty rynku: producentów gier i dostawców multimedialnych treści do kanałów mobilnych, zwiększając tym samy potencjał technologiczny MNI i ofertę w zakresie mobilnych multimediów.

- „Istotnym czynnikiem rozwoju Grupy MNI jest rozbudowa posiadanej oferty usług multimedialnych m.in. poprzez wprowadzenie nowych produktów dla segmentu mobilnego oraz usług opartych o technologię WAP oraz Videocall na sieci 3G” – dodaje Piotr Koenig.

W II kwartale br. MNI zamierza wejść na rynek jako MVNO wykorzystując znane marki z obszaru medialnego. Swoją ofertę skieruje do niszowych grup abonentów.

Plany Grupy nie ograniczają się jednak tylko do rynku polskiego. Strategia MNI zakłada również rozwój i umacnianie pozycji na rynkach międzynarodowych jako dostawca kontentu do kanałów mobilnych oraz Internetu z IPTV włącznie. Główną rolę w tym planie odgrywa Spółka Breakpoint - producent unikalnych aplikacji gier JAVA, eksploatowanych w sieciach kilkudziesięciu operatorów mobilnych na całym świecie, m.in. w Vodafone, T-Mobile, Orange.

Źródło: MNI