Archiwalne

Raport o usługach przedpłaconych (pre-paid)

04.06.2010


Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport w sprawie okresów ważności konta użytkownika oraz zasad odzyskania niewykorzystanych środków na koncie określonych w ofertach dostawców usług przedpłaconych (pre-paid).

Niniejszy raport analizuje okresy ważności kont użytkowników usług pre-paid oraz możliwość i sposób odzyskania niewykorzystanych środków na koncie. Raport porównuje warunki dostępnych na rynku na dzień 28 maja 2010 r. ofert usług przedpłaconych, czyli ofert następujących operatorów: PTK Centertel Sp. z o.o. (Orange POP, Orange GO), Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (Era TAK TAK, Heyah, tuBiedronka), Polkomtel SA (Simplus, SamiSwoi), P4 Sp. z o.o. (Play Fresh), Centernet S.A (CenterNet dzieciom, wRodzinie), Aspiro Sp. z o.o. (mBank Karta), Avon Mobile Sp. z o.o. (myAvon), Mobile Entertainment Company Sp. z o.o. (Mobilking), CP Telecom Sp. z o.o. (Carrefour Mova na Kartę), Cyfrowy Polsat SA, GG Network SA (GaduAir).

Celem niniejszego raportu jest ocena stanu rynku usług przedpłaconych w zakresie okresów ważności kont i niewykorzystanych środków na koncie po roku od opublikowania „Stanowiska Prezesa UKE w sprawie wyznaczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych - świadczących usługi przedpłacone - okresów na doładowanie kont użytkowników usług przedpłaconych (pre-paid) oraz potrącaniu przez nich środków na tym koncie po jego wygaśnięciu, niezależnie od ich wysokości", a w oczekiwaniu na wejście w życie nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie rozszerzenia definicji abonenta.

Czytaj raport.

źródło: UKE

News Rozwiązania telekomunikacyjne w pracy zdalnej

Praca zdalna już od ponad pół roku jest standardem w większości firm. Taka forma pracy wymaga większego wysiłku w doborze kanałów do komunikacji na linii firma-pracownik, firma-partner biznesowy, czy klient. Sprawdzone, niezawodne metody zapewniają prawidłowy przebieg wymiany informacji. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo w sieci za Q4 2017: ataki typu „Makro” i „Zero-Day” wzrosły o 167 procent

Kraków, dnia 26.04.2018 r. – Firma Bakotech, wyłączny dystrybutor rozwiązań firmy WatchGuard w Polsce, informuje, że WatchGuard opublikował kolejny raport dotyczący bezpieczeństwa w internecie, obejmujący okres Q4 2017. czytaj więcej