Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport w sprawie okresów ważności konta użytkownika oraz zasad odzyskania niewykorzystanych środków na koncie określonych w ofertach dostawców usług przedpłaconych (pre-paid).
Niniejszy raport analizuje okresy ważności kont użytkowników usług pre-paid oraz możliwość i sposób odzyskania niewykorzystanych środków na koncie. Raport porównuje warunki dostępnych na rynku na dzień 28 maja 2010 r. ofert usług przedpłaconych, czyli ofert następujących operatorów: PTK Centertel Sp. z o.o. (Orange POP, Orange GO), Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (Era TAK TAK, Heyah, tuBiedronka), Polkomtel SA (Simplus, SamiSwoi), P4 Sp. z o.o. (Play Fresh), Centernet S.A (CenterNet dzieciom, wRodzinie), Aspiro Sp. z o.o. (mBank Karta), Avon Mobile Sp. z o.o. (myAvon), Mobile Entertainment Company Sp. z o.o. (Mobilking), CP Telecom Sp. z o.o. (Carrefour Mova na Kartę), Cyfrowy Polsat SA, GG Network SA (GaduAir).
Celem niniejszego raportu jest ocena stanu rynku usług przedpłaconych w zakresie okresów ważności kont i niewykorzystanych środków na koncie po roku od opublikowania „Stanowiska Prezesa UKE w sprawie wyznaczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych - świadczących usługi przedpłacone - okresów na doładowanie kont użytkowników usług przedpłaconych (pre-paid) oraz potrącaniu przez nich środków na tym koncie po jego wygaśnięciu, niezależnie od ich wysokości", a w oczekiwaniu na wejście w życie nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie rozszerzenia definicji abonenta.
źródło: UKE
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej