Telekomunikacja Polska S.A. (TPSA) przedstawiła abonentom niezatwierdzony regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.
W związku z poinformowaniem abonentów przez Telekomunikację Polską S.A. o wejściu w życie z dniem 1 grudnia 2006 r. nowego „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.”, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przypomina, że powyższy regulamin nie został przedłożony przez Spółkę Prezesowi UKE do zatwierdzenia.
Zgodnie z art. 46 ust. 3 pkt 4 i art. 48 ust. 1 w związku z art. 221 ust. 1 pkt 1 lit. l) oraz ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Telekomunikacja Polska S.A. ma obowiązek przedstawiania do zatwierdzenia regulaminu świadczenia usług co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wprowadzenia w życie jego postanowień.
W związku z tym, że termin wprowadzenia w życie przedmiotowego Regulaminu przez TPSA planowany jest na dzień 1 grudnia 2006r., najpóźniej do końca października 2006 r. Spółka powinna przedłożyć go do zatwierdzenia Prezesowi UKE.
27 października 2006 r. TPSA została poinformowana, że Prezes UKE oczekuje na dopełnienie ustawowego obowiązku przedłożenia regulaminu do zatwierdzenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zostanie wszczęte postępowanie o nałożenie kary finansowej na TPSA.
Źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Autor: Jacek Strzałkowski
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej