Archiwalne

Regulamin TP do zatwierdzenia

31.10.2006



Telekomunikacja Polska S.A. (TPSA) przedstawiła abonentom niezatwierdzony regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

W związku z poinformowaniem abonentów przez Telekomunikację Polską S.A. o wejściu w życie z dniem 1 grudnia 2006 r. nowego „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.”, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przypomina, że powyższy regulamin nie został przedłożony przez Spółkę Prezesowi UKE do zatwierdzenia.

Zgodnie z art. 46 ust. 3 pkt 4  i art. 48 ust. 1 w związku z art. 221 ust. 1 pkt 1 lit. l) oraz ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne,  Telekomunikacja Polska S.A. ma obowiązek przedstawiania do zatwierdzenia regulaminu świadczenia usług co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wprowadzenia w życie jego postanowień.

W związku z tym, że termin wprowadzenia w życie przedmiotowego Regulaminu przez TPSA planowany jest na dzień 1 grudnia 2006r., najpóźniej do końca października 2006 r. Spółka powinna przedłożyć go do zatwierdzenia Prezesowi UKE.

27 października 2006 r. TPSA została poinformowana, że Prezes UKE oczekuje na dopełnienie ustawowego obowiązku przedłożenia regulaminu do zatwierdzenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zostanie wszczęte postępowanie o nałożenie kary finansowej na TPSA.

Źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Autor: Jacek Strzałkowski

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać!

Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać - wybierz internet mobilny 100 GB od lajt mobile i ciesz się super prędkością i dobrym zasięgiem! czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej