Archiwalne

Regulamin TP do zatwierdzenia

31.10.2006



Telekomunikacja Polska S.A. (TPSA) przedstawiła abonentom niezatwierdzony regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

W związku z poinformowaniem abonentów przez Telekomunikację Polską S.A. o wejściu w życie z dniem 1 grudnia 2006 r. nowego „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w tym usługi powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.”, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przypomina, że powyższy regulamin nie został przedłożony przez Spółkę Prezesowi UKE do zatwierdzenia.

Zgodnie z art. 46 ust. 3 pkt 4  i art. 48 ust. 1 w związku z art. 221 ust. 1 pkt 1 lit. l) oraz ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne,  Telekomunikacja Polska S.A. ma obowiązek przedstawiania do zatwierdzenia regulaminu świadczenia usług co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wprowadzenia w życie jego postanowień.

W związku z tym, że termin wprowadzenia w życie przedmiotowego Regulaminu przez TPSA planowany jest na dzień 1 grudnia 2006r., najpóźniej do końca października 2006 r. Spółka powinna przedłożyć go do zatwierdzenia Prezesowi UKE.

27 października 2006 r. TPSA została poinformowana, że Prezes UKE oczekuje na dopełnienie ustawowego obowiązku przedłożenia regulaminu do zatwierdzenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zostanie wszczęte postępowanie o nałożenie kary finansowej na TPSA.

Źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Autor: Jacek Strzałkowski

News Jak wykorzystać na co dzień lokalizator GPS?

Lokalizowanie i śledzenie zarówno osób jak i rzeczy bywa tematem bardzo kontrowersyjnym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju działania posiadają pewne obwarowania prawne, których musimy przestrzegać. Jednakże lista korzyści wynikających z tego rodzaju monitoringu również jest bardzo szeroka. Nowoczesne lokalizatory z systemami GPS pomagają chociażby w namierzaniu osób, naszego mienia, a także optymalizacji w przypadku wykorzystania ich do celów służbowych, na przykład we flocie pojazdów firmowych. Tego rodzaju dane lokalizacyjne są niezwykle cenne i pozwalają na bardzo wiele możliwości ich wykorzystania. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej