Archiwalne

Rusza „Akcja student” w UPC

01.09.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, tuż przed startem roku akademickiego, rozpoczyna „Akcję student”. W jej ramach oprócz mega promocji na ultraszybki internet UPC, klienci otrzymają kupony zniżkowe od partnerów akcji, w tym m.in. na tablety, gry czy wydarzenia kulturalne. Nowa oferta to również bardziej elastyczne umowy z możliwością zawieszenia usługi na okres wakacji.

Tegoroczna „Akcja student” obejmuje aż 4 prędkości internetowe: 10 Mb/s, 60 Mb/s, 120 Mb/s oraz ultraszybkość 250 Mb/s. Oferowane prędkości pozwolą na bardzo szybkie pobieranie z sieci materiałów multimedialnych oraz swobodne korzystanie z pełnych zasobów sieci przez wszystkich użytkowników. Internet UPC z darmowym routerem WiFi, dołączonym do każdej oferty, to doskonałe rozwiązanie dla studentów wynajmujących wspólnie mieszkanie.

Nowością jest internet Fiber Power 120 Mb/s w cenie od 69 złotych, w zależności od długości trwania umowy. Umowa promocyjna na dowolnie wybraną usługę internetową zawierana jest do czerwca 2015 lub 2016 roku. W drugim przypadku klienci mogą skorzystać z możliwości zawieszenia usługi na okres wakacji (do wyboru 1, 2 lub 3 miesiące w terminie lipiec-wrzesień 2015) i tym samym niepłacenia abonamentu, co jest idealnym rozwiązaniem dla studentów, którzy planują dłuższy urlop.

W tym roku do akcji UPC dołączyli również partnerzy: Agito.pl, Eventim.pl, Domino’s Pizza, Muve.pl oraz Wimp.pl. Każdy z nich zaoferuje wyjątkowe zniżki na produkty ze swojej oferty – Agito.pl dostarczy vouchery z 20% zniżką przy zakupie tabletu Samsung Galaxy tab 3 7.0 oraz wybranych dodatkowych sprzętów, taka sama zniżka obowiązuje na wszystkie gry w wersji elektronicznej na Muve.pl, z kolei Eventim.pl pozwoli na kupno biletu na wszystkie wydarzenia ze zniżką 10 złotych, Wimp umożliwi korzystanie z usługi przez dwa miesiące za darmo, a od Domino’s Pizza klienci otrzymają kupon do wielokrotnego użytku „2 pizze w cenie 1”.

Szczegóły promocji „Akcja student”:

  • Zobowiązanie: do czerwca 2015 lub 2016 ( w drugim rozwiązaniu z możliwością zawieszenia abonamentu w okresie lipiec-wrzesień 2015)
  • W umowie do czerwca 2016: Fiber Power 10 Mb/s w cenie 49 zł; Fiber Power 60 Mb/s za 60 zł ; 120 Mb/s za 69 zł i Fiber Power 250 Mb/s za 90 zł
  • W umowie do czerwca 2015 Fiber Power 10 Mb/s w cenie 59zł; Fiber Power 60 Mb/s za 70 zł; 120 Mb/s za 79 zł i Fiber Power 250 Mb/s za 100 zł
  • Bezprzewodowy Internet UPC: 0 zł przez cały czas korzystania z usługi Internetowej

Promocja trwa do 31 października 2014 r.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej